Fijn snel bezorgd

Mooie kwaliteit bekertjes. Precies wat ik verwachtte.

snelle service

goede producten en en snelle service

top

top

relatief goedkoop, de levering kon sneller

topper !!!!

Eerste keer besteld voor mijn bedrijf goedkoop en goede kwaliteit

Prima product, prima prijs, prima service. Waarom dan 3 sterren? De bezorgservice verdient echt maar 1 ster want die is waardeloos. Zonde. Mijn advies: zoek een andere bezorgservice.

snelle levering en goed verpakt

snelle levering en goed verpakt

Snel, goede en duidelijke service, goede prijs/ product verhouding

Prettige wijze van werken, snelle levering. En de prijzen zijn duidelijk en goed!

Delivery

Everything was good.

Teleurstelling

Heb poetsdoeken besteld en ook snel geleverd gekregen dat is prima. Echter is de kwaliteit niet wat ik verwacht had.

Snelle reactie en vriendelijk antwoord

Dank jullie wel.

Snel en netjes geleverd, denken goed mee

Denken met de klant mee, levering was op een dag die niet kon, vanwege teamuitje . Keurig over de Pinksteren heen getild en wensten ons veel plezier op ons uitje . Chauffeur leverde netjes en wachtte even op zijn pallet .

W A A R D E L O O S

Aan de artikelen van 'hygienepapier.nl' zal wellicht niets mankeren, maar de door hen aangewezen vervoerder (PDB) levert 100% broddelwerk. Bezorgadressen worden door PDB stilletjes veranderd; telefonische afspraken worden door PDB niet nagekomen. Ik stel de webshop, waar ik mijn artikelen heb gekocht - hygienepapier.nl in dit geval - verantwoordelijk voor het falen van DPD.

Snelle levering van wat ik besteld heb.

Doen hun werk zoals het hoort.

goed bedrijf klantvriendelijk

als IK een bestelling doe dan is het de volgende dag al bezorgd dat vind ik heel goed dan hoef je er geen dagen op te wachten

Scherpe prijzen, duidelijke website, snelle levering van beloofde produkten

Zie voorgaand

prima ervaring. spullen snel en goed geleverd tegen redelijke prijzen. Ga zo door

goed gesorteerd en acquraat in bezorgen

Jammer dat de prijzen voor papieren handdoekjes de pan uitrijzen.

prima aflevering

perfecte levering

Goede kwaliteit

Online bestellen ging prima en snel bezorgd. Kwaliteit van de handdoekjes voldoen aan mijn verwachting. Kan ik iedereen aanraden. Bedankt voor de service.

Gewoon goed

Goede omschrijving van de artikelen. Snelle levering. Eigenlijk heel gewoon en daarom bijzonder.

Prima en betrouwbaar

Prima prijs kwaliteitsverhouding, goede service.

Snelle levering, goede bereikbaarheid, vriendelijke medewerkers, al met al zijn wij zeer tevreden.

Missing

Half my order hasn't arrived yet and no pre warning that only half way sent.

Mooie prijzen

Het zoeken van bepaalde artikelen kan makkelijker worden gemaakt. Ik zocht bijvoorbeeld een eerder besteld artikel, ik moest via allerlei wegen het artikel vinden om opnieuw te kunnen bestellen. Het zou fijn zijn als jullie bij bestelling aan kunnen geven wanneer de verwachte levertermijn zal zijn. Hier moest ik best lang op wachten.

Energiebaan 7

3255 SB Oude Tonge