Mooie prijzen

Het zoeken van bepaalde artikelen kan makkelijker worden gemaakt. Ik zocht bijvoorbeeld een eerder besteld artikel, ik moest via allerlei wegen het artikel vinden om opnieuw te kunnen bestellen. Het zou fijn zijn als jullie bij bestelling aan kunnen geven wanneer de verwachte levertermijn zal zijn. Hier moest ik best lang op wachten.

Goed geregeld

Kort snel goed

mmm kon iets beter.

Bestelling snel geleverd, alleen het inpakken kan anders. papierrollen kunnen wat hebben, dus geen probleem. Echter doosje met handschoenen tussen de rollen en de wand van de doos persen heeft tot gevolg dat we nu 600 losse handschoenen hebben in diverse maten. Slordig.

Oké

Mijn bestelling is snel geleverd en voldoet aan mijn wensen. Prima service!

is goed geregeld

heel snelle levering. donderdag besteld vrijdag binnen.

Goede kwaliteit

Wij hebben voor kantoor poetsrollen besteld en die zijn van goede kwaliteit. En netjes verpakt en snel geleverd,

Top mooi op maakt die rollen papier

goedervaring

goed bedrijf prijzen zijn goed en snel geleverd

Altijd top

Supergoed voor wat betreft papier, bezorging en prijs.

Waardeloze levering

Er komt een gedeelte via NL post en een gedeelte via DPD. Dat is al vervelend. Ondanks verzoek om te bellen voordat er geleverd wordt, wordt er niet gebeld, zodat ze voor niets komn. Afspraken met DPD worden niet nagekomen. Jammer.

Altijd netjes verzonden en fijne service

Snel

Netjes en snel afgehandeld

Vlot en correct

De bestelling werd snel en correct geleverd .

TipTop

Grote keuze en alles altijd binnen 3 werkdagen geleverd

Met een telefoontje en zelf ophalen omdat ik in de buurt woon een berichtje binnen een uur terug kan pakket ophalen. Gewoon geweldig

Vlot en goede prijs

Goede en snelle levering tegen een goede prijs!

zeer goede ervaring in het leveren van de bestelde producten

handdoekjes en wc papier besteld voor een scherpe prijs, zo scherp dat wij, omdat het wc papier op was na een lange tijd, weer wc papier besteld hebben en dit werd snel geleverd in een goede verpakking. overzichtelijke site met prijs kwaliteit producten

Goede service en prijs

De service en prijs is oké, alleen jammer dat je na 2 jaar klant te zijn nog steeds vooraf moet betalen.

perfecte service

goed product en snelle en correcte levering.

snelle levering, nette prijs

Super snel geleverd klasse

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goee prijs Goed product Snel geleverd

Simpel en snel

Eenvoudiger bestellen dan dit bestaat niet

Een snele en goede levering

Kon mijn pakket goed volgen en er was een snelle en goede levering.

Energiebaan 7

3255 SB Oude Tonge