Een Uitstekend bedrijf!

Door ernstige leverings problemen met onze normale leverancier(s) waren we opzoek naar een nieuwe die snel kon leveren, al snel kwamen we uit bij "Hygiënepapier" door de gratis samples die je kan aanvragen is het bijna onmogelijk om een fouten bestelling tedoen als je niet weet welke maat je bijvoorbeeld nodig heb, en door de uitgebreide en goede website ook makelijk te vinden, ook de prijzen zijn lager dan bij andere groothandels, en de levering is goed en snel, hierdoor blijven wij zeker bij dit bedrijf bestelling doen. + Snelle levering + Uitstekende producten + Goedkoper dan bij andere groothandels + Goede bezorging + Sample + Goede service - GEEN

x

x

Snel en vakkundig

De bestelling is niet aangekomen

Pakket is volgens PostNL afgeleverd. Ik was thuis. Blijkt zoek geraakt ????

Snel

Sneller levering, netjes. Nog niet uitgeprobeerd maar ziet er goed uit.

Goede service, slechte bezorgopties

Snelle service en ook vriendelijk maar helaas een slechte bezorgdienst. Ondanks onze openingstijden (kantoortijden) altijd naar een afleverpunt. Onze bestelling is vrij groot en niet makkelijk voor het personeel om op te gaan halen. Kleine moeite om voor 17.00 uur te komen.

Online bestelling geplaatst en volgende dag ontvangen.

Perfect verlopen bestelling

Op de website kon ik bepaalde informatie niet vinden en per e-mail heb ik de vraag gesteld. Vrijwel direct kreeg ik een reactie. Na de bestelling doorgevoerd te hebben heb ik gevraag of het product een dag later verstuurd kon worden en ook dat is heel adequaat opgepakt. Een hele fijn webshop.

Snel & Goed

Een snelle en juiste levering, top!

Snel en goed spul

Doen wat ze beloven!

Goede helpdesk, snelle levering. Uitstekend verpakt, goede kwaliteit, nette prijzen kortom top!

Snelle. Levering tegen goede prijs

Zie boven

Goedkope rollen voor easypull

Prima alternatief

De bestelling was binnen 24 uur geleverd, wat ik niet had verwacht. Heel fijn.

Duidelijke webshop

Duidelijke webshop. Snel geleverd. Achteraf betalen. Wat wil je nog meer voor service. Gewoon top.

Prima product en service

Prima product en service

duidelijke website, snelle verzending

De papieren handdoekjes worden altijd snel geleverd. Factuur komt netjes in de mail. Prima !

snelle correcte levering

Alleen goede ervaringen met dit bedrijf

Veel voor weinig!!

Ik had inderdaad doekjes verwacht maar dan van dat kleine afgedankte lage kwaliteit doekjes. Ben echt verrast van de kwaliteit en formaat van de doekjes. Elders voor €17,- en hier voor een tientje. Ik bestel en laat ook voortaan enkel bij jullie bestellen.

vlot geholpen, snelle klantendienst!!

Een product was niet meer verkrijgbaar, snel vervangen door gelijkaardig, prijsverschil teruggestort, vlotte opvolging!

Goede prijs en snelle service

Goede prijs en snelle service

Normaal goed nu met kanttekening

Volle dozen van 10 besteld wat schetst mijn verbazing 1 omdoos toch open gemaakt en de 10 doosjes los geleverd waardoor 2 doosjes zijn open gescheurd met handschoenen ook voor de opslag tot aan gebruik drama jammer

Bestellen was een fluitje van een cent en het afleveren binnen de doorgegeven tijdsframe!

Het bestellen van het artikel was een fluitje van een cent en het afleveren gebeurde binnen de doorgegeven tijdsframe.

Doet wat ze zegt.

Snelle en juiste levering van het bestelde.

Energiebaan 7

3255 SB Oude Tonge