Snel

En redelijke prijs

Goed en snel

Vlotte levering

Vlotte levering

De eerst volgende dag is de bestelling al geleverd!

Makkelijk en snel

Goede kwaliteit en snel geleverd.

ik vind het een beetje jammer als we een grote bestelling plaatsen dat het niet op de plek van bestemming word gebracht zou fijn zijn als ze een steekwagentje bij zich hadden Gr Anneke de Groot.

Gemakkelijk te bestellen en keurig op tijd bezorgd.

mijn ervaring is dat het gemakkelijk te bestellen is via de site en dat het keurig op tijd wordt geleverd. Dit geldt voor alle producten.

Snel levering

Ik kon moeilijk mijn maat vinden en bij jouw winkel is het gelukt! Dankjewel

Ik had met spoed producten nodig! Dit was binnen 1 dag geregeld!

Prijs goed, kwaliteit goed

En ook nog snelle levering

Van begin tot eind, prima geregeld!

Zoals altijd snel en goed

Alleen jammer van de extreem gestegen kosten

Verkeerd product | Geen klantenservice

Sun vaatwastabletten besteld met 100% oplosbare folie (zoals duidelijk vermeld in omschrijving). Deze zijn iets duurder dan de bulkverpakkingen met tabletten die individueel verpakt zitten en waar je de folie telkens van lost moet scheuren. Product pas na een week geleverd (...) Product bevat alsnog tabletten verpakt in individuele NIET oplosbare folie. Bellen met de klantenservice. Daar werd mij verteld (alsof ik een cadeautje aangeboden kreeg) dat ze mij kosteloos een retourlabel konden sturen (wat dan??? Dat ik daar voor ga betalen???) Inmiddels label nog steeds niet ontvangen en dus nog steeds geen oplossing. Lekker bezig hygiënepapier.nl Ik had nog nooit van jullie gehoord....ik begrijp nu waarom!

Snel en makkelijk

Snel, makkelijk en scherpe prijzen

Geweldig, middelburg

,eurig

Alles is top

Blij met hygienepapier, altijd alles op voorraad en super snelle levering.

snelle service, goed en goedkoop

Snelle correcte levering

Snelle, correcte levering tegen concurrerende prijzen

Helemaal top

Snel besteld snel geleverd

Vlotte levering en perfecte producten voor een zeer goede prijs!!

Snelle levering en product van goede kwaliteit

Na de verkeerde levering, super hersteld!

Zeer tevreden over de prijs/kwaliteit van de z-fold towels. eerste levering was de verkeerde maat, maar na email contact zeer snel hersteld en opnieuw geleverd.

product goed verzenden niet

Naar zakelijk klanten wordt verzonden met afleveren op zaterdag, niet handig als je dan dicht bent en het pakket alsnog op een ophaalpunt moet gaan ophalen.

Toppie

super bedrijf

Alles wat nodig heb kan hier vinden

Goede en snelle levering

Breed assortiment waardoor je niet veel leveranciers nodig hebt om de benodigde spullen te bestellen.

Energiebaan 7

3255 SB Oude Tonge