Alles netjes in orde

Super snel geleverd

Na bestelling alles correct afgehandeld en geleverd

topbedrijf

Snelle service en lage prijzen

Goede producten, snelle levering

Goede producten (poetspapier en wc rollen), snelle levering, klantenservice goed bereikbaar. Klein verbeter puntje: Zet bij de afmetingen of het lxb×h is. Bij poetspapier blijkt er minder op te zitten dan verwacht, omdat er een best dikke binnenrol in zat. (Binnen rol wist ik, maar deze dikte was wat onverwacht.

Goede prijs én snelle levering!

Goede ervaring met Hygiënepapier, prijzen zijn goed, levering is snel. Tevreden klant.

goede kwaliteit/prijsverhouding

prima kwaliteit, snelle levering

Snelle levering en wat ik besteld had

Dik tevreden over de levering en de producten.

Dik tevreden over de levering en de producten.

Good deal

They always do a quick response and shipping all the time. Thank you Hygienepapier!

Omdat ik niet precies wist welke maat handdoekjes ik nodig had, heb ik een proefpakket aangevraagd. Binnen korte tijd werd dit geleverd

Prima.

Goede keuze en producten. Prima prijzen en snelle levering.

Prima levering, snel en accuraat , voordelig in prijs!!

Vaste adres voor alle papierwaren…!

top

prima service, snelle levering, en scherpe prijzen.

snelle levering, prima product

snelle levering, prima product

oke

1 bestelling gedaan met 2 artikelen 1 pakket wordt onder de brievenbus gezet(lekker handig in een flat waar nogal wat verslaafden wonen). Het andere deel bij een afhaalpunt 5 km verderop terwijl er een afhaalpunt op nog geen 500meter te vinden is. Jullie doen het prima, maar misschien is het een idee om eens met postnl. een gesprek te voeren.

Prijs is perfect

Service en prijs zijn prijs.

Goede kwaliteit en snel geleverd!

Excellent service

Efficient and professional service.

Top Service

Alles wat wij bestellen is perfect en snel geleverd

Goede service,

Prima service, duidelijke info.

Goede service.

Ik heb goede ervaringen met Hygienepapier. Bij de betaling was er iets fout gegaan. Een van de dames van de klantenservice heeft het voor me nagekeken en aangegeven wat ik moest doen. Ze was heel vriendelijk en kundig. Daarna hadden we de dispenser vrij snel binnen.

Matig

Na een slechte beoordeling zijn mijn spullen ineens kwijt bij post.nu en worden er nieuwe opgestuurd. Deze nú ontvangen.

goede kwaliteit, op tijd geleverd

goede kwaliteit, op tijd geleverd

Super.

topervaring

heb al meerdere keren materiaal besteld alles snel en correct geleverd

Energiebaan 7

3255 SB Oude Tonge