Goede prijzen én goede service gaat tóch samen!

Prettig bedrijf om mee samen te werken. Leveren goede kwaliteit materialen en ook nog een goede prijzen en goede service!

niet positief

Net als de vorige levering zij alle dozen open en moeten we ze eerst met tape weer dicht maken. En de belofte voor een bepaalde tijd besteld, klopt ook niet. Duurt al gauw 1 tot 2 dagen langer voor dat de levering in huis is. Plus ook nog eens een onbeleefde chauffeur ban Dpd.

goed en snel

Alles goed en snel geleverd

Bestelling was snel geleverd.

Goed spul en zeer snelle levering!

Makkelijk bestellen zelfs voor een digibeet. En alsdat dan nog niet genoeg was. Supersnel bezorgd!! De volgende dag al. Super!!!!!!!

Prima op tijd

Prima , snel geleverd

leverancier van het jaar

Deze mensen denken altijd met je mee, hebben goede producten tegen lage prijs en komen hun afspraken na.

probleemloos

wel een beetje apart dat de bestelling door 2 verschillende bezorgers wordt afgeleverd binnen het zelfde uur

Top en voordelig

Goede handschoenen voor n top prijs

Nooit meer.

Ik heb 6 torkrollen besteld, toen deze bestelling binnenkwam zat deze in een doos, en de rollen in een plastic zak. Ik heb deze zak logischerwijs geopend om te kijken naar de rollen. De rollen bleken te groot te zijn, dus ik emailde netjes het bedrijf dat ik deze wil retourneren, en ik kleintjes nodig heb. Ik kreeg bericht terug dat geopende verpakkingen niet aangenomen worden. Het is letterlijk een plastic zak om 6 rollen heen. Je mag wettelijk gezien als consument gewoon de verpakking openen om het product te beoordelen, maar dit bedrijf denkt er anders over. Ook respecteren ze de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen niet, maar hanteren zij 7 dagen. Ik zit nu met 6 veel te grote rollen van €68 euro, schandalig. Nooit meer.

Goede service en goede produkten

Heb een hele reeks producten afgenomen. Zeepdispensers, handdoekdispensers en toiletroldispenser. Moet zeggen hebben perfecte service, goede terugkoppeling en denken mee met de klant. Zouden meer firma's moeten doen.

Snelle levering, goede website.

Papier geeft af bij schoonmaken, helaas oplossing aangeboden.

Papier geeft af bij schoonmaken, helaas oplossing aangeboden. Kort mailcontact gehad.

Prima snelle levering!

Super..

Snel verstuurd, mooie website.

snel geleverd

Snel geleverd en goed produkt

Snelle levering voor een goede prijs

Snelle levering voor een goede prijs

Goed geholpen

Met één telefoontje de goede navulling besteld en de volgende dag in huis.

snel en goed

1 min puntje is dat het door diverse Corries wordt geleverd ,

het wordt door jullie nooit thuisbezorgd.

Ik bestel het met thuis afgeleverd maar dit is nog niet één keer gelukt. Terwijl wij kantoor hebben en dagelijks aanwezig zijn. Moet het elke keer weer zelf afhalen bij een afhaalpunt.

Goedkoop en snel

Eerste maal bij hygienepapier.nl besteld. Enorm ruim gamma aan interessante prijzen. De levering gebeurde de dag nadien, wat supersnel is. Voor mij nu nog maar 1 adres voor deze range van producten.

snel en goed

Snel, goed en goedkoop