Niet bevestigd waar ik mocht mijn product ophalen

Geen bevestigen waar ik mocht mijn product ophalen, dus geen email

Groot assortiment, snelle levering

Veel keuze voor een goede prijs!

Snel en goedkoop!

snel en correcte levering

prima winkel maar wel duur geworden.

prima beschrijving en snelle bezorging

Prima item. Bestelt na ontvangst van proef exemplaar. Nergens zo goedkoop en nog snel bezorgd.

Slecht

Helaas Kleur is niet zwart het donker blouw

altijd goed geleverd

alles gaat altijd vlot

Te laat geleverd

We hadden donderdagavond de bestelling geplaatst als spoedzending. Vrijdag heb ik even gebeld zou onderweg zijn naar ons en wij zouden het zaterdag ontvangen. Dit is niet gebeurd hierdoor hadden we een probleem op zaterdagavond met het feest van 80 personen in ons bedrijf. Dit was wel een hele jammer ervaren.

Zeer snel geregeld.

Met een telefoon of mail is als klaar.

snelle service en blijf nu langer op de toilet zitten, geen keukenhof maar wel de geurbeleving indez

Zaten geen batterijen bij, na kort mailverkeer de volgende dag in huis! Top service. Geurverfrisser van Tork, erg blij mee.

Snelle service, goede kwaliteit. Minpunt veroorzaakt door de vervoerder, gaf een niet te bezorgen melding terwijl er wel iemand aanwezig was en leverde het pakket de volgende dag af bij het post.nl punt, wat 40 meter van mijn voordeur zit.

Razendsnel geleverd

Razendsnel geleverd en scherp geprijsd

Immer tevreden, al vaak besteld en altijd het bestelde keurig in orde en op tijd ontvangen, goede kwaliteit en tegen concurrerende prijs!

vlotte levering

makkelijk bestellen

Snelle service, goede prijzen

Ik ben heel tevreden over het aanbod en de prijzen kloppen. Klantenservice heel vriendelijk en reageert snel.

Helemaal Top!!

Levering altijd goed

En als het nodig is, wordt je keurig teruggebeld en krijg je persoonlijk advies en wordt er meegedacht in oplossingen.

Duidelijke site en snel in huis

Duidelijke site en snel in huis tegen een prima prijs

prijs/ kwaliteit is goed

snelle service

prijsverhouding uitstekend

snel en makkelijk

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Track & Trace prima en meteen de faktuur voor je administratie.

Vlotte en snelle afhandeling

simpel weg gewoon goed

makkelijk te bestellen en snel ontvangen

Energiebaan 7

3255 SB Oude Tonge