Snelle levering tegen héél redelijke prijs.

De bewuste artikelen bestelde ik altijd bij een andere firma en daar was het ineens véél duurder geworden. Toen ik bij Hygienepapier.nl terecht kwam kon ik niet geloven dat het zoveel goedkoper was. Voor zekerheid maar even gebeld om te weten of het echt wel om dezelfde artikelen ging........ en dat bleek zo te zijn. Flink wat voorraad besteld en de volgende dat al aangekomen. Top.

Snelle levering en makkelijk bestellen!

Snel geleverd,goede producten.

Erg snel verzonden en zeer tevreden over het product. Wellicht kan er nog iets verbeterd worden aan de verpakking. Een enkel lepeltje kwam gebroken aan maar we hadden ruim voldoende besteld.

Correct en snel

Goede prijzen en correcte afhandeling. Prima.

Goed en snel

Goed en snel! Top!

Super.

Makkelijke website en online bestellen. Ook de levering is vlot.

Prima kwaliteit papier.

Vele merken papieren handdoekjes geprobeerd. Nu de beste gevonden. Is niet aan elkaar geplakt. Trek je een en krijg je ook een vel mee. Dat is fijn.

Goed product, goede prijs end snelle levering

Prima prijs voor dit product end snel geleverd

Snel geleverd. Kwaliteit.

Top.

Goede website met voldoende keuze

De juiste artikelen gevonden voor een prettige prijs. En een snelle levering

goedkoop en prima kwaliteit

Goedkoop, snelle levering en prima kwaliteit

Snel geleverd en voldoet aan de verwachting

Prima service snelle levering

Makkelijk en snel geleverd

Altijd goed

Positief

Ik zocht naar papieren handdoekjes van een bepaald formaat om te passen in onze ouderwetse dispenser. Jullie medewerkster heeft me geweldig, vriendelijk en geduldig geholpen.

Zeer vriendelijk geholpen

kan beter

de badstof poetsdoeken die ik besteld heb om auto's te poetsen, zijn daar veel te hard voor, daar door ontstaan er lichte krasjes in het lak. dus niet geschikt voor het doel waar voor ze zijn gekocht. jammer !!

Zeer snelle goede service

Easy and fast

Our experience with Hygiene Papier was an easy, fast and very good price. We may use it further

Zending en produkt, goed verzorgd.

Overzichtelijk site, eenvoudig en makkelijk bestellen en snel geleverd. Door de Track&Trace code weet je precies wanneer je pakket geleverd wordt.

Vlot service maar de inpak methode!

De snelheid/service van Hygienepapier is goed maar de manier van inpakken is milieu onvriendelijk. De gebruikte doos was 2x te groot. Het is voor een kleine ZZPér ook een klus om te doos op te schuren en in de papier kliko te deponeren.

perfect

zoals verwacht

Super service , Top kwaliteit .

top

top