Snelle en goede levering en uiteraard goede prijs

snelle levering. goede kwaliteit

nvt

Snel bezorgd

Bezorger was netjes

Betrouwbaar

goede service snelle levering

het was voor de 1ste maal dat we bij hygienepapier.nl een bestelling plaatste maar we gaan dit zeker vaker herhalen. Onwijs Lekker IJs

Gewoon simpel je krijgt precies wat je vraagt

Prima bedrijf en snelle levering maar ik kreeg een verkeerd Track&Trace code wat ik wel heel vervelend vond. Gelukkig hebben ze na mijn mailtje direct de goeie code verstuurd. We hebben snel oplosbaar papier nodig voor de septic tank dus dat is iedere keer weer even zoeken naar een goede rol voor een zachte prijs. Het toiletpapier zelf is echt super, stinkt niet naar schimmel zoals papier van de concurrent en het is nog goedkoper ook. We gaan afwachten wat het met het toilet doet en als de prijzen zo blijven komen we vast nog wel een keer weer terug!

Betrouwbaar, snel en goede prijs.

Prima kwaliteit en zeker zo belangrijk de beste service.

Goede kwaliteit voor mooie prijs en snel

Zie hierboven

Okee

Levering oke, kwaliteit slecht.

De poetslappen flanel, ze zijn niet zacht genoeg. Goed geprobeerd, maar "slecht gekozen". Indien u een betere versie heeft, stuur me een proefdoek, en dan een keuze maken. Met vriendelijk groet, Bair van Landeghem.

geen goed beeld na 1 bestelling

geen goed beeld na 1 bestelling

snel

snel in huis

wel redelijk tot goed

De service is wel goed en product is redelijk in prijs , Alleen min puntje is dat de producten door verschillende bedrijven worden afgeleverd en soms wordt de tijd stip niet aan gegeven zodat we dan niet thuis zijn en de spullen nog eens moeten halen.

Superfijne webshop met topprijzen!

Via google op jullie site terecht gekomen en me aangemeld voor de nieuwsbrief. Al snel kwamen er meerdere producten in jullie shop. Voor de eerste keer papieren doekjes besteld omdat de prijzen zo concurreerde met andere aanbieders. Met behulp van jullie medewerkers 2 dozen aangeschaft en de kwaliteit is top! Ondertussen zijn we vaste afnemers geworden van de papieren handdoekjes, suikersticks, melksticks, roerstaafjes en papieren bekertjes! Kortom, een aanrader. Bij vragen wordt je snel en behulpzaam te woord gestaan. Korte lijnen. Bezorging en verpakking is ook perfect! Ga zo door! Een tevreden klant.

Goede producten tegen prima prijzen!

De producten hebben een goede prijs en bij bestelling is de levering zeer snel.

Goed bedrijf

Snelle levering goede prijs midi rollen papier

Bon service

Service rapide et bon tarif

Snelle levering en echt goedkoper dan de markt

Ik heb hier onderzoekspapier besteld voor mijn praktijk. Het werd allereerst snel geleverd en het was echt veel goedkoper hier dan bij de concurrent. Ook is de kwaliteit goed. zeer tevreden!

Besteld snel gekregen

Beste

Goede service, snelle levering

Alles prima in orde!

Pakket snel en in goede orde ontvangen. Goede prijzen voor de huidige prijzenmarkt

snelle levering prima kwaliteit

Energiebaan 7