goede service

Snelle service, prima producten.

Snelle service, prima producten, snelle levering.

10 prima

Prima spullen

Alle spullen die wij geleverd krijgen zijn prima. Na enige discussie over de manier van leveren, gaat dat ook prima. Als het maar door post.nl bezorgd wordt.

Altijd correcte informatie!

Goede communicatie.

Mooi lepel en zeker ter vervanging van houten lepels goede aankoop

Snelle verzending, goed verpakt en stukken goedkoper dan concurrenten.

Prima service!

Snelle levering correcte prijs

Prima site en snelle levering.

Goed contact en levering

Goed materiaal

Zeer snelle service!

Top producten aan gemeenschappelijke prijzen!

Professionele kwaliteit voor een budget prijs.

Tot voorkort kwam ik dankzij Google de webwinkel van Hygienepapier.nl tegen. Nu na 5 jaar "poetsrollentesten" heb ik eindelijk m'n "adresje" gevonden. In het verleden ben ik begonnen met de originele rollen van Tork mini te gebruiken. De kwaliteit van Tork is absoluut zeer hoog te noemen, helaas ook de prijs. Om onze uitgaven wat te beperken kocht ik daarna de Tork mini (white label) rollen. Zonder enige twijfel is dit exact hetzelfde product, zonder logo, maar, nog steeds niet echt goedkoop. De laatste paar jaar ben ik volledig afgestapt van Tork en andere (veel) goedkopere merk(loze) poetsrollen gaan gebruiken. Het verschil in kwaliteit is net als de prijs aanzienlijk minder. Dun papier, pluizen, makkelijk scheuren, niet mooi wit EN, vooral kleinere en dunnere rollen. Vooral het laatst genoemde nadeel was de reden waarom ik een complete zending van 44 rollen terugstuurde (naar Bol) omdat de minirollen wel echt mini waren. Nu sinds de ontdekking van Hygienepapier.nl is Tork (white label) terug in ons gezin. Ervaar het zelf, op dit moment de goedkoopste van allemaal. Vergelijk het maar eens met andere "webwinkelreuzen" door simpel te Goochelen op Tork mini poetsrollen. Waarschuwing: Verder zoeken kan tijdverspilling zijn en nadelig voor je banksaldo.

Goede producten

Goede kwaliteit

Ik ben beter gewend

Papierrollen vies. Machine vlekken.

snel, netjes en niet duur

was verbaasd over de snelle levering, goed verpakt,en geweldig in gebruik. Geen gedoe meer met kleine handdoekjes, geweldig. Mijn dochter heeft er meteen een gekocht. groetjes J

super

snelle levering, goede communicatie

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Snel geleverd. Makkelijk te bestellen. Alleen de doos was open. Gelukkig zat alles er nog in. Extra tape en het was goed

Keurig op tijd en juiste artikel geleverd

Waanzinnig snel geleverd.

Snel geleverd en de producten waren dik in orde!

Goede producten snelle levering en eerlijke prijs

Een fijne webshop ook op werk discipline gesorteerd om gemakkelijk je producten te kunnen vinden. Ik heb geen gebruik gemaakt van de spoedlevering maar had toch binnen 2 werkdagen de bestelde producten in huis. Betaling via ideal en geleverd door postnl snel en simpel. Ik ga zeker in de toekomst nog gebruik maken van de webshop.

Snel en correct geleverd!

Bestelling in orde. Snel geleverd

Energiebaan 7