Hartstikke blij met dit bedrijf en de personen die de klant te woord staan!

Denken mee in oplossingen.; goeie service en attente mensen; die je echt willen helpen!! Zeer tevreden

Goed , maar kwaliteit materialen niet altijd goed.

Makkelijk te bestellen. Alleen oppassen met de kwaliteit van sommige goederen. Papierrollen zijn vaak zo dun dat je meters meer nodig hebt om hetzelfde resultaat te krijgen als bij een rol die 2 x zo duur is.

Heel tevreden!

Via de site had ik een terugbelverzoek gedaan en ben de volgende dag door een aardige behulpzame dame teruggebeld. De artikelen zijn sympathiek geprijsd. De levering was later dan verwacht, maar daar is helder over gecommuniceerd door de pakketdienst.

Op de overzichtelijke website kun je een ruime en goede keuze maken. Na bestelling worden de goederen snel geleverd.

slechte service

iets vergeten mee te bestellen, 1 uur later gemaild of het er nog bij kon maar de order kon niet aangepast worden. Toen gevraagd om kortingscode zodat ik de verzendkosten niet 2x hoefde te betalen... kon ook niet. Dus 1e en laatste keer hier wat besteld.

Vlot en correct

Besteld en na 2 dagen al geleverd.

Sérieux et rapide

Nous avons passé notre commande jeudi et lundi nous étions livrés Vraiment efficace, sérieux et rapide Je recommande vivement Merci encore

Makkelijk bestellen, snelle levering en onmeunig goedkoop

Zie antwoord hierboven.

Laatste twee keer niet thuis geleverd ,terwijl ik mijn tijd verdoe met wachten

Laatste twee keer niet thuis geleverd ,terwijl ik mijn tijd verdoe met wachten

Goed contact met de bezorger

goede service

snelle levering, goede prijs

goede prijs voor goede kwaliteit, snelle levering.

Snelle levering en in nette staat geleverd

Goede wc papier en is precies waar we naar opzoek waren

Snel geleverd en goed verpakt

Alles goed

Komt op tijd aan en kan snel bestellen

Tja, simpel, ze zijn de goedkoopste

Goedkoopste en snel geleverd

Goed produkt en snelle levering.

Grote bestelling.

Aanrader

Mooie prijs voor een goed product. Snelle levering.

goed produkt.

vorige zending was de verpakking gescheurd. dit deed natuurlijk niet af aan het product. dit keer was alles goed verpakt.

goede kwaliteit

de geleverde producten zijn van goede kwaliteit. Prijs-kwaliteit verhouding is oke. het zou fijn zijn wanneer het niet in dozen verpakt wordt die zowel door de Post als door de ontvanger nauwelijks te hanteren zijn.

Goeie ervaring.

Website is duidelijk, bestelling gaat makkelijk en levering is snel.

Uitstekende service en produkten

Snelle levering maar nog belangrijker goede produkten voor de juiste prijs; blijf waarschijnlijk lang klant zo.

Snel en goed geregeld

Overzichtelijke site, duidelijk en snel geleverd

Goede service en lage prijs!

Goede service en lage prijs!

Duurde mij te lang..

Na mijn mening een gemiste kans om een klant er bij te krijgen. Ik heb helaas 2 weken op mijn bestelling moeten wachten... Ben ondertussen dus maar ergens anders gaan bestellen en die bezorgde wel op tijd.

Energiebaan 7

3255 SB Oude Tonge