Allemaal vriendelijk,dokter Compier fantastisch. Zij luistert goed, behandeld, en regelt het gelijk. En is een lieve goede arts , zij krijgt van mij en haar team een 10. Groet Nel Schutte.

Mijn ervaring over de jaren met mijn huisarts Compiër , is dat ze de tijd neemt om naar mij te luisteren mij gerust te stellen ,en geef goed uitleg over mijn gezondheid situatie . Ze verwijst mij op tijd naar een specialist als ze het niet vertrouwd. Ik ben haar en de ondersteuners van AFIYA dankbaar voor hun goede zorg voor mij en mijn kind. Vriendelijke groet, Geraldine

De telefonische bereikbaarheid van de praktijk vind ik lastig, maar dat komt door de corona. Ik hoop dat dit in de toekomst beter gaat.

Een huisarts waar je graag komt!

Niemand gaat graag naar de huisarts, maar als het moet, dan wel bij deze huisarts! Zowel de artsen als assistenten zijn vanaf begin tot eind een luisterend oor. Zelfs in een tijd als deze waar de zorg onder druk staat, ziet Afiya jou niet als een nummertje! Chapeau!

Ik ben tevreden wanneer ik door mijn eigen huisarts geholpen wordt

Ik en mijn gezin worden altijd goed geholpen

Ze luisteren goed naar de patiënten.

Ik ben tevreden met geleverde diensten

Ik ben tevreden met geleverde diensten

Niet zo positief

Vandaag voor een afspraak bij de diëtiste langs geweest. De receptioniste beheert niet de agenda van de diëtiste, dus kan mij niet zeggen of zij er is of niet. Ook hoor ik haar tegen een andere patiënt zeggen dat zij ook niet de agenda van de verloskundige beheert. Vervolgens is de diëtiste er niet, wegens persoonlijke omstandigheden en heeft verzuimd mijn afspraak te annuleren. Beetje zuur voor mij. Dit 'leed' had iets verzacht kunnen worden als de receptioniste daar op voorhand al kon inspelen door een nieuwe afspraak in te plannen. Maar zij beheert dus de agenda niet. Wat is dan het nut van de aanwezigheid van de receptioniste ?

Klacht

Waarom neemt 3 a4 wk geleden en 2 wk geleden en afgelopen week dat ik belde de psycholoog mij niet terug ? Heb meerdere keren gebeld. Assitent zou het in agenda zetten zodat hij mij terug zou bellen voor een afspraak. Tot opheden niets vernomen. Graag maandag as een telefoon gesprek Grt m. Viaanen

Bizar

7 maanden geleden voor het eerst gebeld met ziekte klachten, koorts, in elkaar zakken. Werd afgedaan met ‘stress, het zal wel meevallen’. Door mijn ervaring met het zorgsysteem bel ik niet graag met klachten maar wat moet je als je temperatuur constant schommelt tussen 37 en 40 graden. Ik kan soms niet voor mijn dochter zorgen van de pijn. 7 maanden, 1 bloedonderzoek, zo’n 6 belletjes en 4 kuren later bel ik weer. ‘Burn out’ zegt de huisarts. Inmiddels ben ik zo neerslachtig van het ziek zijn en mijn lichaam die niet meewerkt dat ik haar ook nog bijna geloof. Maar de huisarts wil wel een verwijzing maken voor een long foto en een ‘uitgebreid’ bloedonderzoek, om mijn ‘zorgen weg te nemen’. Gedaan op donderdag. Vrijdag niet mijn mail gecheckt, 2 keer gebeld door anoniem maar ivm eigen zaak neem ik die niet op. Als het belangrijk is spreken ze wel in. Pas ‘s avonds, rond 11 uur, even gekeken. Mail! Van de huisarts, 3 kwartier na sluitingstijd. Of ik zsp contact kon opnemen mbt mijn bloedonderzoek. Dat klinkt ernstig, vooral omdat ze nooit zo fanatiek zijn met contact onderhouden. Als het kan wachten, wachten ze. Meteen de reden dat ik gedacht heb; ‘ik bel maandag wel, dan zal de uitslag er wel zijn en hoef ik ze niet te ‘storen’.’ Toen heb ik de huisartsenpost gebeld, want ik maakte me daardoor wel zorgen en dan nog wachten tot maandag zou me slapeloze nachten bezorgen. (Een vriend die maandenlang naar de huisarts gaat met klachten, iedere keer naar huis wordt gestuurd met anti psychotica’s want ‘hij zal wel gek zijn’. Na een jaar opgehaald met trauma helikopter vanwege een tumor die via z’n hersenpan een weg naarbuiten zocht.) De druk in mijn hoofd is heel heftig, mijn kaken en slapen doen pijn en steken. Een oorontsteking is inmiddels ingegaan en druk op m’n ogen/wazig zien. De crp waarden in het bloed: 107. Hoort onder 10 te zitten. En nu? Geen idee. Wel een neusspray gekregen, dat is dan wel weer leuk.

Een goede huisarts

Zeer tevreden over deze huisartsenpraktijk. Huisarts is heel vriendelijk en luisterd goed naar je. Ik word altijd goed geholpen en zo nodig meteen doorverwezen.

Luisterend oor

Er wordt echt naar me geluisterd, en goed gehandeld!! Wordt niet zomaar weggestuurd,nemen mijn klachten serieus

Mijn huisarts helpt ons altijd heel goed.

geweldigeondersteuning

Tijdens mijn corona besmetting ben ik iedere dag gebeld door mijn huisarts, zelfs in het weekend. Heel goede zorg dus. Daar kunnen veel huisartsen een voorbeeld aan nemen.

Spoordreef 22

1315GP Almere