Filters

1

slecht bedrijf

dit heb ik nog nooit mee gemaakt echt slecht

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede ervaring met het bedrijf en snelle service.

Mijn onderdelen waren snel geleverd maar er was een mankement aan dat niet was vermeld op de site. Ik heb het zelf kunnen oplossen. Het was een afgebroken boutje in een koppeling huis maar zonder enige moeite was het vervangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Good quick shipping

Items were shipped really quick and provided responses to queries also on time.

  • Would you recommend us? Yes
10

Prima prijs snelle levering

Onderdeel is snel geleverd en was ook netjes geprijsd

  • Aanbevelen? Nee
2

Friendly and helpful staff .. but

As they source parts from other suppliers who can be in my recent experience be unprofessional and have zero customer care . I would not use this company again.

  • Would you recommend us? No
7

Versehnedlich verdrecktes Teil geliefert

Sicherlich, es handelte sich um ein gebrauchtes Motorradteil. Aber, muss man dem Kunden das Ersatzteil so verdreckt wie es vermutlich ausgebaut wurde versenden? Wir denken bei einem verantwortungsvollen Versender sollte das nicht sein. Schließlich zahlt man sofort gutes Geld und mit fast 14€ Transportkosten auch nicht gerade wenig. Also lieber Händler, auch mal die Hände treckig machen wenn ihr gebrauchte Motorradteile anbietet. Nach Kontaktaufnahme entschuldigte sich der Händler und erklärte uns glaubhaft, dass dies ein versehen des Zulieferers war und kein Standard der Firma Motorparts. Demzufolge sind wir zwar etwas verärgert, aber ansonsten hat die Lieferung gut funktioniert. Schnelle Lieferung, sehr gute und profesionelle Verpackung, guter Preis und ansonsten ein qualitativ gutes Ersatzteil.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

All perfect

The product arrived perfect in time and in quality. For me is a must if you have to order pieces for your motorbike.

  • Would you recommend us? Yes
10

Quick, clean, delivery

Absolutely perfect. The part (looking like new) arrived 4 days after ordering. Carefully packaged and exately like shown on wedsite. In my world..... Perfekt.

  • Would you recommend us? Yes
7

Niet compleet

Achterspatbord kawasaki er6f besteld zou compleet zijn om direct te monteren volgens website Echter de foto's en tekst geven niet duodelijk aan dat het belangrijke binnenschild en kentekenhouder ontbreken. Dus weer voor ruim €50 moeten bestellen om het echt compleet te maken. Jammer! Verder wel netjes geleverd volgens planning.

  • Aanbevelen? Ja
10

BMW K TEILE

Alles top und Preiswert

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Top

Onderdelen besteld voor een Guzzi. Snel geleverd en onderdelen zijn zoals beschreven op de site ook zo geleverd. Gewoon top

  • Aanbevelen? Ja
10

Really satisfied!

Excellent

  • Would you recommend us? Yes
10

super

alles volgens afspraak meerdere keren onderdelen aangekocht. van verschillende motor merken. levering volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top ...goed en snel

Vaste leverancier van tweedehands moto Guzzi delen. Snel in huis. Goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
1

Horrible and incompetent

Waited for over a month for items just to get a refund and not even get informed that items where lost over 20 days ago. Horrible customer service

  • Would you recommend us? No
9

Prima ook de retour service

Verbeter tip. Voor op de web site hoe bij defect een retour aan vraag te doen. Dit onder een button doen scheelt zoeken en mailen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prijs-kwaliteit dik ok

Zeer snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Pünkliche Lieferung u. perfekte Ware

Sehr Zufrieden

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
4

It took very long to get ordered goods

Very meny steps causing delays in logistics process. I got the goods eventually

  • Would you recommend us? Yes
10

Perfect

I had a question about delivery and they answered fast and friendly. :⁠-⁠) After i Place the orde, the package was delivered in less than a week. Super experience. Will 100% by from them again.

  • Would you recommend us? Yes
10

Ware top, schneller Lieferung

Alles bestens, Preise top, ware Top , Lieferung Top. Jederzeit gerne wieder.

  • Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
10

Snel en gemakkelijk

Onderdeel was snel verzonden en in goede staat.

  • Aanbevelen? Ja
7

.

.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima deal, goed prijs, snel verzonden,

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastic Service

Excellent website, excellent communication, super fast sending, great packaging, fast delivery. quality product as expected according to the photos.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Thomas Edisonweg 33

5151 DH Drunen

073 711 4789

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.