Toimiva kokonaisuus.

Nopea toimitus,hyvät osa kuvat,

Gute Ware

Sehr gute Ware und schnelle Lieferung.

Goede onderdelen.

Wat ik tot nu toe besteld heb is van zeer goede kwaliteit. Is van andere sites wel eens anders. Ben zeer tevreden.

Los gastos de envío son exponencialmente desorbitados

El material llegó bien y la descripción era correcta. El problema surge con los gastos de envío, son desorbitados, pienso que la empresa hace más negocio con los gastos de envío inflados que con la propia venta de los productos. Por tres plásticos 60 € de gastos de envío, en motoparts ponían 4 kg de peso, después, tanto DPD como SEUR ponía 0,5 Kg en las páginas de seguimiento, seguramente el valor mínimo que ponen, porque puedo asegurar al recoger el pedido, que no llegaba al medio kilogramo y el volumen de la caja de cartón sería de 25×25×25 centímetros.

• Would you recommend us? No

One stop shop for my bike parts,I highly recommend.

I have being buying parts here for the past couple of years and I found them to be fast and Reliable highly recommended.

geweldig aanbod, aangename prijzen en snelle service

Ik kocht een oude Fireblade zonder kuipwerk en heb bijna alle onderdelen via Motorparts-online gekocht zonder eerdere ervaring en dat is me reuze meegevallen. Als ik nog wat nodig heb in de toekomst is dit mijn eerste bron waar ik ga zoeken!

Sorry I Don’t speak Ditch

Good job!

Einfach TOP!!!

Habe das erste Mal hier bestellt, alles hat gut geklappt!!! 100 % zu empfehlen!!! Ich bestelle auch weiter.

Sehr schnelle Lieferung.

Einfach zu bestellen, sehr schnelle Lieferung

Pakketje nooit aangekomen en e-mails worden genegeerd

Mijn pakketje is nooit aangekomen geweest en op de e-mails word er ook niet gereageerd.

Dik tevreden

God

nemt og hurtigt

super ablauf

alles perfekt geklappt so solls sein gerne wieder danke

1 product ok, producten 2 erger stuk dan vermeld

3 kappen gekocht voor mijn aprillia, stond bij lichte schade zo te monteren…. Yeah right de ophang gaten van de kap waren door gescheurd en dus niet te monteren ( blijft niet lang zitten) Hier had ik graag beter over geïnformeerd willen worden anders had ik nooit het geld uit gegeven als ik nu had gedaan

Ha sido correcto

Es el repuesto que estaba buscando

Good

Very good and fast

Rapide

Jamais connu de transaction aussi rapide. Impeccable. Ultra rapide. Top.

NIeuw Harley zadel voor weinig

Prachtig mooi Harley zadel gekocht voor de Sportster Custom van mijn vrouw, precies dezelfde, maar dan nieuw (geen enkel gebruiksspoor) voor een heel schappelijk bedrag. Dus prima!

Anlasser

Abwicklung in Ordnung. Leider Verschleißgrenze des Gebrauchtteils ebenfalls erreicht. Damit Preis-Leistungsbewertung schlechter, durch den Preis des Reparatursatzes die Gesamtkosten auf das Preisnivau eines neuen Anlassers steigen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Zeer goede service

Alles zoals het moet goed verpakt

Remklauwen besteld

Snel besteld, redelijk snel geleverd, enige minpunt dat de remklauwen nog remvloeistof lekten in de verpakking. Hierdoor alles nat, de remblokken gelukkig niet. Maar tip om dit beter af te doppen.

Goede en sneller levering

Goed en snel geleverd alleen was de doos beetje kapot gegaan er staken op 2 punten de ophanging van het spatbord uit de doos Voor de rest zeer tevreden

Very good

Azienda molto seria .. sono molto soddisfatto dei mie acquisti..

Thomas Edisonweg 33

5151 DH Drunen