Simpel en snel!

Ik had mijn pakket snel binnen. Simpele en duidelijke uitleg. Handige retour box om gratis mee te retourneren. Zondag op de post en dinsdag middag de uitslag. Zou hier zeker weer een test kopen!

Heel goed en snelle service

Snelle discrete levering supersnel uitslag

Hele fijne anonieme vorm van testen. Heel professioneel en discreet. Netjes verpakt en heel helder qua afname en uitleg. Uitslag opvragen heel makkelijk en gewoon allemaal vanuit huis. Goed lab rapport en bij het vinden van een soa professioneel contact en behandeling is inclusief. Echt een aanrader!

Snelle goede service

Paar keer gebruik gemaakt, snelle levering plus uitslag.

Heel handig en gemakkelijk

Het is super handig dat je discreet thuis het monster kan afnemen en vervolgens simpelweg op de bus kan doen. Snel resultaat zonder gedoe, prima!

Vlot en betrouwbaar

Heel snel getest. Gelukkig geen soa.

Snel en makkelijk!

Het werkt super makkelijk en discreet. Duidelijke omschrijving en na het opsturen ook heel snel de uitslag. Super!!

Snel! En lekker anoniem

Prima alternatief voor die ggd. Daar kon ik niet heen vanwege corona...

Makkelijk, snel en anoniem

Makkelijk, snel en anoniem

Super snel en handig

Aanrader

Fijn dat op deze manier getest kan worden anoniem.

Ik vind het wel altijd spannend dit te doen.

Heel blij mee

Discreet en heel snel geregeld! Ik heb de box donderdag op de bus gedaan en mijn uitslag stond vrijdagavond online. Heel blij mee. Ook fijn dat de retourbox heel neutraal van uiterlijk is in plaats van 'HALLO, HIER EEN SOATEST VAN TESTALIZE ME'.

Snel en betrouwbaar

Huisarts raadde de test aan. Tevreden met manier van werken en gelukkig valt de uitslag ook niet tegen.

Makkelijke test

Snel uitslag

Snelle service.

De test snel in huis. Duidelijke uitleg. Snel de uitslag.

Snelle uitslag

Eenvoudig te bestellen en retourneren.

Volgende dag krijg ik al mijn uitslag binnen

Gemakkelijk thuis testen En de volgende dag gelijk jouw resultaten

Top! Super snelle uitslag

Ik heb de test zondag op de post gedaan en dinsdag middag al de uitslag! Hele snelle service, bedankt!

Simpele afname, snel resultaat.

Simpele afname, snel resultaat. Prijs is fair.

Super goede test

Ik bestel paar x per jaar bij jullie een test. Ideaal, betrouwbaar, en snelle uitslag.

Heel blij met de test

Goed resultaat

Heel snel getest

Erg tevreden. Product is eenvoudig en uitslag is er snel.

Snel betrouwbaar veilig

Snel uitslag en prettige website