Discreet, snel en goede prijs-kwaliteitverhouding

Ik ben altijd erg angstig geweest om naar de dokter te gaan voor een soa test, deze is ook nog eens erg duur. Toen ik testalize.me tegen kwam was ik zo blij! Ik kon mezelf testen en daarna het pakketje heel discreet op sturen, binnen 2 dagen had ik de uitslag! Met goed nieuws gelukkig.

Betrouwbaar en anoniem

Niets aan te merken

Tevreden. Snel en prima prijs

Test zelf is makkelijk te doen. Uitslag is er snel.

Onwijs snel, betrouwbaar en anoniem!

Ik was erg aan het stressen ivm een mogelijke soa! Snel de test besteld, snel geleverd en retour gestuurd en de volgende dag al uitslag!

Prim

Happy with test and the results

Well designed test, can be done by non-dutch speakers as well.

Uitstekend!

Ik had de test de volgende dag in huis (zoals op de website wordt beloofd). Testen was eenvoudig, er zat een duidelijke uitleg bij.

Heel tevreden

Snel en geen opmerkgine

Goede om zo test te doen

De test is makkelijk en snel.

Snel getest!

Prima manier om te testen. Snel uitslag en geen vervelend bezoekje aan de ggd.

Snel geleverd, snel uitslag

2de keer getest. 2de keer negatief :)

Niet bestellen vanuit België !!!

Op de website wordt niet duidelijk weergegeven dat bij bestelling vanuit België je zelf voor de dure en trage terugzending moet opdraaien (en betalen) , er kan hierdoor ook geen anonimiteit gegeven worden . Je krijgt hierover pas de info nadat je betaald hebt. Dus : traag , duur en niet anoniem vanuit Belgie !

Zeer snelle uitslag

Binnen 1 dag gelevert en de uitslag ruim binnen de 48 uur

Snel makkelijk en fijn

Ik vind het fijn dat ik het gewoon rustig zelf thuis kan doen, maar alsnog een snelle en betrouwbare uitslag krijg. Ook fijn dat zodra je positief test je de verdere behandeling ook via testalize.me kan doen.

Super snel, super anoniem

Heel makkelijk af te nemen, ontzettend snel de uitslag

Snel het resultaat binnen

Ondanks de feestdagen snel het resultaat binnen. En netjes afgehandeld qua post, test was duidelijk.

Snel en makkelijk

Mezelf laten testen en was snel ontvangen en resultaten binnen par dagen ontvangen.

Snel en betrouwbaar

Je krijgt het snel binnen en het is betrouwbaar.

Gewoon goed en snel

Het was gemakkelijk uitvoerbaar en had een snelle uitslag.

Doen! Geen schroom hebben want dit werkt makkelijk en snel.

Supersnel geregeld allemaal. Testkit kwam volgende dag aan, heel eenvoudige en duidelijke instructie incl. retourdoosje. Minder dan 48 later had ik mijn testuitslag. Volgende X doe ik het zeker weer via Testalize, is ook een stuk goedkoper dan bij de huisarts.

Super snel en gemakkelijk

Snel testen en gemakkelijk zonder dat je naar de huisarts hoeft!

Erg snel en goed geregeld!

Erg snel! Binnen 24 uur de uitslag

Super gemakkelijk en gebruiksvriendelijk

Makkelijk, snel en betrouwbare methode!

Snelle levering en uitslag

Om het half jaar doe ik standaard een “ check up “ Bestellen, testen en wachten op je uitslag. Super fijn dat dit zo kan. Om het half jaar naar de huisarts gaan om je te laten testen, dat ziet er op ten duur ook zo akward uit. Top dit