Snel en super makkelijk!

Bestellen, op de bus en w dagen later de uitslag. Volledig anoniem. Makkelijker kan niet.

Niet duur, en snel het resultaat.

Niet duur en snel het resultaat . Je blijft volledig anoniem en krijgt evt ook een behandeling nu. Als je elders laat testen moet je eerst ondervraagd worden en is 3 x zo duur. Ik denk dat je het juist toegankelijk moet maken. En niet al te prijzig

top!

eenvoudig te testen en het proces liep soepel. zeer tevreden mee!

Snel en professioneel

Snel en professioneel en makkelijk

snel en adequaat

bestellen gaat gemakkelijk, test snel ontvangen, goede uitleg hoe het werkt en de uitslag kwam ook binnen de afgesproken tijd.

Snel en goede service

snel en discreet

snel en discreet

Super snel en makkelijk geregeld!!

Pakketje super snel ontvangen en test makkelijk te doen. Ik test bij testalize omdat je de uitslag veel sneller hebt dan bij de HA. En mocht je positief zijn heb je ook de medicatie snel in huis.

Ik bestel altijd een zelf test via jullie site.

Super goede ervaring test 3 tot 4 x per jaar. Altijd via jullie site. Helaas zijn jullie van 39,- naar 50,- gegaan. Waarom?? Mvg Claudia Heerschap.

Makkelijk en snel

Makkelijk af te nemen en snelle uitslag!

Snel, makkelijk, betrouwbaar

Een zeer goede ervaring

Snelle uitslag

Mijn uitslag snel gekregen ondanks de kerstdrukte bij Post NL!

Snel en zorgvuldig

Erg makkelijk en snel testen, goede service.

Heel fijn dat je jezelf achteraf nog een keer kan testen!

Hierdoor heb je toch weer 100% zekerheid.

laagdrempelig

erg makkelijk de test te betsellen en goedkoper dan de huisarts, maar uitslag liet langer op zich wachten dan verwacht en kwam ook niet tussen 1700 en 2200 zoals aangegeven maar midden op de dag

Makkelijk, snel & betrouwbaar

Fijne duidelijke website. Heldere test. Snel binnen, makkelijk gedaan. Snel de uitslag.

Perfecte manier om geheel anoniem een test te doen.

Snel binnen en de uitslagen binnen 2 dagen daarnaast ook nog gratis de mogelijkheid om receptuur te bestellen.

goede service

prima service en klantvriendelijk

Supersnel!

Snel in huis, snel de uitslag. Helemaal prima!

Simpel en snel

Makkelijk om zelf thuis te doen.

Soa test

Verliep prima

Gemakkelijk en erg snel

De test is gemakkelijk uit te voeren, staat eenvoudig uitgelegd wat je moet doen. Het terugsturen is nog gemakkelijker. De uitslag had ik binnen 48 uur binnen zelfs al had ik het verstuurd in het weekend. Helaas positief getest maar kan gratis medicijnen aanvragen via Testalize. Dus super handig en eenvoudig!

Snel

Goed en snel

Uitslag binnen een dag

Super netjes

Alles wordt netjes geleverd de uitslag is er snel en top service