Snell service en perfecte uitleg!

Snel binnen, discreet en makkelijk in gebruik. Vervolgens ook snel de uitslag met duidelijke eventuele vervolgstappen.

Snelle verzending en snel de uitslag binnen !

Makkelijk duidelijk anoniem

Je krijgt het snel binnen. Kan makkelijk thuis testen. De uitslag is snel en betrouwbaar.

Betrouwbare uitslag

Ik heb echt super goede ervaring met testilize me. Ik ben vrijgezel en eerlijk gezegd ben ik niet altijd even voorzichtig. Ik weet het: niet goed maar tja.... Na een waarschuwing van een ex-partner (Gonorroe) heb ik direct een pakket besteld. Ik had ook direct een afspraak bij de huisarts en de GGD gemaakt. En wat schetste mijn verbazing; volgens het lab wat mijn huisarts gebruikte had ik niets. Maar zowel de GGD als testilize.me zeiden mij dat ik wel degelijk een deze soa had. Ik had het volgens de GGD zowel anaal als in mijn keel Dus ik kon wel stellen dat dit lab. van testilize.me betrouwbaarder is dan die van mijn huisarts (waar mijn dochter ook al eens een verkeerde diagnose had gekregen). Voor mij gaat testilize.me dus zeker boven het lab. van mijn huisarts. Ook het contact met ze loopt prima. Ik heb mij twee maanden geleden opnieuw getest bij zowel GGD als bij testilize.me en ik was schoon. Helaas kreeg ik onlangs opnieuw het bericht dat iemand in mijn kring besmet was met dezelfde soa en ik had zelf toch ook het vermoeden. Deze persoon had trouwens eerder beweerd schoon te zijn. Ik heb gelijk twee testen besteld. Deze keer ook anaal en wat bleek, beide positief. Mijn vermoeden werd bevestigd. Hieruit blijkt maar weer hoe betrouwbaar deze testen zijn. Ik vertrouw nu alleen nog maar op testilize.me en als iemand zegt, ik heb mij laten testen en ik had niets, zal ik hem alleen maar geloven als hij mij de uitslag van testilize.me laat zien of die van de GGD. Bedankt testilize.me voor jullie goede en snelle service. Ik hoop echt dat meer mensen hier gebruik van gaan maken. Ik ben met deze uitslag naar de huisarts gegaan en ze hebben mij direct van de nodige antibiotica voorzien. Nogmaals bedankt voor deze service. Maar voorlopig hou ik mij even gedeisd op seksueel gebied en hoop ik jullie niet meer nodig te hebben. Maar ik raad jullie zeker aan.

Snel, eenvoudig, betrouwbaar

De testkit werd snel geleverd, het afnemen ging gemakkelijk en ook de uitslag kwam snel.

Makkelijk en senl

Snel en betrouwbaar!

Snel in huis en snel de uitslag. Precies wat je nodig hebt.

Top!!

Fijne manier om snel erachter te komen of je een soa hebt.

Lekker snel

Ruim binnen de tijd de uitslag: zorgen weg :)

Snel en discreet service

Snel

Discrete, goede en betrouwbare hulp.

Zeer snel

Gelukkig negatief

Binnen 24 uur uitslag

Makkelijk in gebruik en binnen 24 was de uitslag binnen.

Snelle reactie

Snelle en betrouwbare reactie en evt vervolgacties

Laagdrempelig en snel

Snel. Duidelijk makkelijk

snel, makkelijk, goedkoop

Binnen een week na het bestellen van de test had ik de uitslag al.

Fijn dat het anoniem is

Werkt goed dat het anoniem is

Makkelijke test. Snelle service.

Snel, helder, betrouwbaar

Ik koos voor Testalize omdat verschillende instanties de tests erkennen. De levering kwam razendsnel, net als de uitslag. Bovendien werd het pakket discreet geleverd. Instructies waren helder. Fijne ervaring!

Super service!! Perfecte uitleg.

Het kan echt niet duidelijker! Retour sturen is kinderspel!

Wat een gemak! Perfectie ten top.

Je krijgt een pakketje met een hele duidelijke instructie. Vervolgens stuur je je urine retour. Ik had 36u na het pakket in de brievenbus te hebben gestopt al de uitslag!

Snel en discreet

Snel en discreet en zeer makkelijk thuis te doen, geen gedoe met huisarts en wachttijden.

Snel

Snel test binnen en snelle uitslag

Snel en makkelijk!

Super!! Gaat allemaal lekker snel!