Ik heb maandagavond de test binnen gekregen in een discrete verpakking. Hoe ik de test moest uitvoeren was erg duidelijk beschreven. Het uitstrijkje afnemen was erg makkelijk daardoor. Ik hoefde het doosje alleen in de brievenbus te doen, en 2 dagen later had ik de uitslag. Ik ben zeer tevreden.

Helder discreet en snel

Snel de uitslag en discreet

Heel goed en snel

Super en snel!

Goede service, duidelijke uitleg

Duidelijke uitleg

Supersnel en eenvoudig

Na bestellen (uit België) kreeg ik de dag nadien al mijn test aan. Jammer was wel dat het pakjesbedrijf geen goede tijdsindicatie kon geven. Heb de test net over de grens in Nederland op de post gedaan op donderdag en vrijdagavond had ik al uitsluitsel (geen slecht nieuws gelukkig ;-) ). Zou voor veel andere Belgen wel handig zijn om ook vanuit België even snel te kunnen versturen als uit Nederland.

Snel zekerheid

Snel zekerheid

Helemaal top, snel uitslag en duidelijke instructie!

Snel en betrouwbaar

Snelle service en betrouwbare uitslag.

Goed en snel

De test is zeer makkelijk en snel uit te voeren. Je krijgt snel reactie en het is gewoon via de post te doen.

Pakketje was een dag later, maar de uitslag op de dag van ontvangst !!

Heel fijn en snel

Snel, makkelijk: top!

Snel, gemakkelijk en gelijk van je zorgen af!

snelle uitslag

duidelijk uitvoerbare test, snelle uitslag.

Snel

Fijne en snelle service

Snel resultaat

Gemakkelijk en snel de uitslag

Super makkelijk de test en de uitslag snel binnen!

Duidelijke instructies Volledig anoniem Heel veilig Snelle uitslag

Makkelijk, snel, betrouwbaar

Test makkelijk af te nemen en uitslag makkelijk op te vragen. Geeft veel rust ongeacht het uitslag.

Een kind kan de was doen!

Snel, makkelijk en heel simpel

Snelle uitslag

Pakket kwam een dag later dan verwacht maar de uitslag was er binnen 1 dag. Prima service

Snel en gemakkelijk

Snelle service en de test was erg gemakkelijk. Binnen 12 uur had ik al mijn resultaat.

Snelle nette service

Kreeg pakketje anoniem thuis, duidelijke instructies en dag erna had ik al uitslag. Super goed en fijn.

Het was binnen 1 dag al bekend de uitslag, geweldig!!

100% betrouwbaar

Snel en betrouwbaar

Snelle uitslag, discreet

Prettige en laagdrempelige manier om te testen, snelle uitslag.

Makkelijk en snel dus helemaal Top

Test afnemen stelt niks voor daarna op de bus gedaan en zoals aangegeven snel de uitslag binnen