Erg prettig, zeer snel en lekker anoniem

Erg snelle levering, goede omschrijving en daardoor makkelijk zelf de test uit te voeren. Even anoniem posten en de uitslag snel binnen!

Erg tevreden!

Duidelijke uitleg en 2 dagen na het opsturen was de uitslag al te zien. Deze ga ik zeker vaker bestellen mocht het nodig zijn

Vertrouwt en anoniem

Snelle levering, snelle uitslag en heel anoniem. Top!

Snel en makkelijk

De test is makkelijk uit te voeren en de uitslag was er zelfs sneller dan binnen 48 uur.

Prettige manier van testen

Het is erg prettig om via deze weg een test te doen. De levering was heel snel. Het testen was gemakkelijk en gebruiksvriendelijk.

Super makkelijk & snel

Test de dag na het bestellen binnen, en een dag na het opsturen had ik de uitslag al binnen. Ideaal!

Erg goed, snelle levering, duidelijke uitslag en vervolgstappen.

Uitstekend.

Snel, makkelijk, anoniem, betrouwbaar

Goed om eenvoudig uitsluitsel te krijgen.

Snel en duidelijk

Test besteld en was de volgende dag al binnen. Heb de uitslag gekregen 2 dagen nadat ik mijn test opgestuurd had. Helaas positief, maar gelukkig krijg ik een gratis behandeling van testalize.me!

Goed service en snelle uitslag

Goede service snel geregeld en uitslag snel op kunnen vragen

Snel en betrouwbaar

Het ging allemaal heel snel. Ik had het in de middag besteld en had de test de dag daarop al binnen. Ook had ik binnen 2 dagen het resultaat!

praktisch, snel en handig

Netjes verpakt, duidelijke uitleg en snel de uitslag. Wat wil je nog meer.

Snel en betrouwbaar

Heel prettig om op deze manier regelmatig te kunnen testen. Bij mijn conservatieve huisarts en de overvolle GGD kan ik tegenwoordig niet terecht. Testalize.me is super snel en een betrouwbaar (door de GGD onderschreven).

Snel en veilig

Snel, gemakkelijk en veilig

Anoniem en super snel

Geen gedoe met wachtrijen en vragenlijsten. Binnen 48 uur uitslag, Super oplossing.

Super snelle uitslag!

Snel geleverd, duidelijke uitleg en snel de uitslag!

Snelle levering en uitslag

Snelle levering en uitslag

Betrouwbaar en snel

Gebruiksvriendelijk, betrouwbare test en snelle uitslag!

Fijn

Super snel binnen en super snel antwoord!

Snel en anoniem

Fijn!

Altijd betrouwbaar en zeer snel de uitslag binnen!

Al verschillende keren deze tests gebruikt en altijd zeer snel de uitslag binnen. Daarnaast blijkt ook dat deze zeer betrouwbaar zijn volgens de eigen huisarts. Ideaal!

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Snel en makkelijk, anoniem

Snel en makkelijk, anoniem

Supersnelle service

Doen precies wat ze beloven en zelfs nog sneller dan dat

Snelle levering, snelle uitslag

De levering was erg snel en de uitslag was er ook binnen de aangegeven tijd. Top! Gelukkig geen soa.