Snel

Snel en zorgvuldig

Snelle en betrouwbare uitslag

24u nadat ik de kit op de post had gedaan, was het resultaat binnen. Snelle en betrouwbare service

Makkelijk en snel

Snel in huis en uitslag was snel bekend

Beter dan top!

Snel resultaat!

Snelle levering, en snel resultaat. Die van mij was er al binnen 24 uur. Wat ik erg fijn vond, dan weet je zo snel mogelijk waar je aan toe bent!

Snel!

Heel snel getest. Gaat wat vlugger dan de ggd :)

Tegen verwachting in Negatief getest. Hertest aangevraagd.

kan ik nog niet beoordelen.

Goed en snel

Helaas de test niet de volgende dag in huis, maar de dag erop. Zodoende de uitslag pas na het weekend ontvangen. Maar alles duidelijk!

Zeer goede ervaring!

Ik ben heel blij met Testalize, testen is heel gemakkelijk en de uitslag heel snel binnen en ook per mail uitstekend geholpen!

uitstekende service

snel en betrouwbaar!

Goed geregeld

Snelle.service binnen 24.00 uitslag

Handig

Makkelijk, discreet, snel en betrouwbaar.

Snelle uitslag en makkelijk uitvoerbaar

Ik kreeg het binnen en natuurlijk gelijk gedaan en opgestuurd en binnen 2 dagen uitslag

Fijn en snel! ;)

Het is fijn om zonder al te veel moeite zeker te zijn van je zaak!

Snel en duidelijk

Nadat ik een telefoontje kreeg dat een van mijn sex partners besmet was ben ik direct de test gaan bestellen,(we swingen). na 24 uur was de uitslag er al!!

Snel en discreet!

Test makkelijk af te nemen. Via de brievenbus verstuurd. Snel en discreet antwoord!

Super fijn

Zoals dit is gegaan, is super fijn. Maandag de test binnen gekregen. Direct test uitgevoerd. Direct weer op de post ermee. En nu woensdag. En al de uitslag.

Snelle levering en snel resultaat

Je kreeg het snel thuisgestuurd en ook de uitslag was snel binnen.

Anoniem en snel.

Goede gebruiksaanwijzing, resultaat binnen 28 uur.

Werkt super handig

Heel fijn

Is super makkelijk en snel. Hele fijne ervaring gehad.

Super snelle uitslag

Snelle uitslag, snelle bezorging, erg discreet

Snel!

Uitslag binnen 24 uur. Duidelijke site, top product

Goede vervanger ggd/huisarts

Goed en duidelijk Gelukkig negatief getest Maar mocht je positief testen en pas in de avond uitslag hebben kun je niet gelijk aktie ondernemen pas de volgende dag.. Helaas ook niet in het weekend .

Handig, snel en discreet

Supersnel uitslag en volledig anoniem, aanrader!