Top, snel geleverd en snel de uitslag

Binnen 2 dagen de uitslag, nog sneller dan de GGD!

Makkelijk te gebruiken en een snelle uitslag

Het pakketje werd snel geleverd en daar stond duidelijke uitleg op over hoe je de test moet afnemen. Als je het pakketje hebt teruggestuurd krijg je snel de uitslag.

Makkelijk zelf testen en snel uitslag

Met een test in huis is het makkelijk zelf testen en daarna binnen 48 uur de uitslag! Geen gedoe met afspraken bij GGD of huisarts. Via de code kun je zien hoe ver het staat met de uitslag. Test wordt duidelijk uitgelegd hoe te gebruiken en wat te doen daarna. Zeker aan te bevelen!

Super snelle uitslag

Gelukkig was mijn uitslag negatief, maar erg snel binnen. Woensdag op de post, donderdag al uitslag. Top!

Altijd alles snel geregeld!

Makkelijk & snel de uitslag!

Heel chill als je geen zin hebt in de GGD en hun ongemakkelijke vragen... Gewoon thuis even de test doen, opsturen en je hebt daarna heel snel de uitslag. Zou dit iedereen aanraden :)

Fijne, snelle en goede service

Snel mijn uitslag en behandeling

Snelle uitslag

Snel verzonden, discreet en hele snelle uitslag

Snel verzonden, discreet verpakt en een hele snelle uitslag!

Tevreden… behalve over de uitslag

Goede service. Toen de test buiten hun schuld kwijtraakte in de post werd een nieuwe test opgestuurd. Super.

Makkelijk te gebruiken en zo de brievenbus in! Snelle uitslag.

Goeie snelle levering!

Snel geleverd en uitslag was er ook erg snel!

Makkelijk, snel en betaalbaar!

De makkelijkste manier om snel een soa-test te doen. Je bestelling wordt direct opgestuurd - als je op tijd besteld dus de volgende dag al in huis. Het uitvoeren van de test wordt met plaatjes en tekst duidelijk uitgelegd, pakketje op de bus doen en klaar ben je! Makkelijker gaat het niet worden. Via de website je uitslag opvragen of zien dat het pakketje nog niet ontvangen is of dat ze bezig zijn met testen: duidelijk, helder en precies alle info die je nodig hebt. En het is goedkoper dan bij de huisarts. Top dus!

Secuur en snel

Testalize.me is makkelijk te gebruiken en je krijgt snel je uitslag. Fijn!

Snel, fijn en vertrouwd

Super makkelijke en snelle service. Veel minder omslachtig (en duur) dan huisarts. (Maar nog steeds té duur voor een gezondheidstest in NL overigens…)

Gemakkelijk en discreet

Snelle test voor soa’s via gemakkelijke zelftest. Heel discreet en snelle uitslag

Snelle uitslag en anonimiteit gegarandeerd

Met Testalize.me heb je snel je testkit binnen en heb je na het opsturen snel duidelijkheid over eventuele soa's. Door gebruik te maken van een code is de uitslag volledig anoniem.

Snel en professioneel!

De testen zijn voorzien van goede duidelijke uitleg! De uitslag is makkelijk zelf online op te vragen, alles anoniem, super!

snelle uitslag!

ondanks de dag vertraging in de verzending was de uitslag er snel! En discreet.

Discreet

Een dag na mijn bestelling werd het bezorgd. Makkelijk om zelf de test af te nemen. En super snelle uitslag! Goede service en vooral discrete manier van omgaan met klant.

Snelle manier om erachter te komen of je iets onder de leden hebt.

Ik kon een snelle test afnemen en had dus snel de uitslag.

Eenvoudig, snel en anoniem

Goed, snel en anoniem

Mijn ervaring met dit bedrijf is erg positief, gelukkig was de uitslag negatief :) Het is snel, anoniem en relatief goedkoop. Ook scheelt het een ongemakkelijk bezoekje bij de huisarts

Snel resultaat

Snel resultaat!