Super service, test snel binnen, uitslag ook

Binnen 1 dag de test en binnen 2 dagen de uitslag. Werkt heel makkelijk en is ook anoniem. Ik verkies dit boven de huisarts.

Makkelijker gebruik snelle uitslag

Fijn om thuis te kunnen gebruiken en de uitslag is er erg snel.

Snel en discreet

Super snel binnengekregen. Fijne gebruiksaanwijzing en ook binnen 48 uur mijn resultaat! Top

Snel uitslag

Donderdag verstuurd en zondag uitslag binnen

Snel uitslag

Donderdag verstuurd en zondag uitslag

Top service en betrouwbare uitslag

Ik had iets niet oké gedaan met het terugsturen. App contact gehad en ze maakte het allemaal toch in orde want ze hadden mijn kweek inderdaad gevonden zonder kaartje. Uitslag was helaas niet goed maar het is duidelijk dat de test betrouwbaard is. Betrouwbaarder zelfs dan bij de huisarts. Deze had namelijk wel goed nieuws voor mij. Toevallig was ik ook al bij de GGD geweest (tja ik was aardig in paniek) en wist ik dat de uitslag negatief moest zijn. Helaas. Ik heb nu iedereen aangeraden om hier hun test te bestellen want deze site is zeker betrouwbaar en uitslag is er ook echt de volgende dag al. Echt een fijn idee dat je hier anoniem terecht kunt.

Goed en snel

Snelle levering en uitslag

Overzichtelijk simpel en duidelijk

Overzichtelijk simpel en duidelijk.

Snel, duidelijk en anoniem

Gister opgestuurd en vandaag al een duidelijke uitslag. Gelukkig negatief!

Goedkoop, duidelijk en snel

Je test wordt binnen een dag geleverd en de uitslag is er snel! Goedkoop testen in vergelijking met de huisarts en thuis is erg prettig

Fast, easy, and secure service.

Fast and easy service; I'll definitely use testalize.me for my routine check-ups.

Zeer snel resultaat

Maandag ontvangen, dinsdag test gedaan, woensdag resultaat. Supersnel.

Heel snel en goed geregeld

Ik had mijn bestelling de volgende dag al. Makkelijk af te nemen, goede beschrijving en de dag nadat ik het had opgestuurd, had ik al de uitslag. Heel fijn!

Snel en discreet

Goed geregeld

Snel anoniem en safe!

Bestellen, is zelfde dag nog verzonden. Super snel resultaat dmv een een code die je invult op een site en het grootste voordeel: lekker anoniem! Topservice!

Makkelijk en snel

Zeer begrijpelijke informatie in het doosje meegeleverd. Snelle levering en makkelijk af te nemen. Doorslaggevend voor keuze van deze test is dat het uitstrijkje wordt beoordeeld in een lab. Hierdoor een gegarandeerde goede uitslag en ook zeer snelle uitslag.

Super snel thuis bezorgd en snelle uitslag

Snel geleverd, snelle uitslag.

Bij twijfel zeg je in dit geval ja!

Alleen de handjes boven de dekens is beter

snel

snelle reactie soepel proces

Werkt perfect

Snelle levering en hele snelle uitslag. Erg tevreden!

Erg tevreden. Snelle service en duidelijk.

Snelle en professionele service

Product wordt snel geleverd, uitslag is snel bekend.

Supersnelle test

Snel en duidelijk, betrouwbaar

Snelle toegankelijke en goedkope manier van testen

zeker aan te raden! Het was duidelijk, makkelijk, anoniem en snel.