Snelle testuitslagen

Snelle en simpele manier om te testen. Fijn dat je zelf al heel snel met de code de uitslag kunt checken

Secuur

Heel fijn dat alles anoniem blijft en dat je binnen 48 uur de uitslag krijgt.

snel resultaat

snel resultaat, goede behandeling

Snelle levering en uitslag, top.

Enorm snel en duidelijke uitslag

Naar aanleiding van klachten wilde ik mij graag laten testen op chlamydia maar wilde ik niet zo lang hoeven wachten op de uitslag zoals je bij de ggd of huisarts doet. Daarom leek dit mij de beste optie en dat heeft goed uitgepakt!

Alles top geregeld

Snelle levering, snelle testuitslag. Gelukkig negatief getest dus mijn dag kan niet meer stuk

Snel, makkelijk en anoniem

Duidelijke uitleg hoe de test uit te voeren en anonieme retourverpakking via briefpost.

Snelle ontvangst, duidelijke omschrijving, binnen 48 uur uitslag, fantastisch

voor mij nooit geen ggd of huisarts meer.

Snel makkelijk en goed

Binnen 24 uur. Goed snel en makkelijk

Very fast results

I used this service many times. Most of the time I get a result in less than 24 hours, which is great when I'm anxious about the result.

Snel en duidelijk. Goed!

Goed bedrijf, duidelijke instructies en snel uitslag

Top bedrijf

Ik vind het zeer fijn dat alles anoniem gaat. Ik haat het om naar een apotheek te gaan en het is allemaal ook zeer duidelijk

Discreet, snel en compleet!

Ging erg snel en fijn dat het in een discrete verpakking kwam. Duidelijke instructies en een goede prijs!

Snel en makkelijk

Snel en makkelijk

Snel en anoniem

Ik wilde zeker weten dat ik niets had opgelopen. (Gratis) GGD testen is in deze tijd niet mogelijk doordat ze COVID-19 testen moeten uitvoeren. Dit is een goedkope en snelle manier.

Super snelle uitslag

Besteld, volgende dag in huis. Maandag opgestuurd en woensdag avond al uitslag. Zeer tevreden!

Snelle uitslag en duidelijke instructies!

Zeer duidelijke instructies en snelle levering! Ook de uitslag was snel binnen.

Zeer snel

In de avond besteld, s morgens in huis en de andere dag de uitslag. Fijn dat het zo snel geregeld wordt.

Supersnelle uitslag & verzending. Top op deze manier

Top en snel

Fijn dat de uitslag zo snel binnen is en je meteen een behandeling kan regelen.

Snel en betrouwbaar

Was makkelijk te bestellen , snel bezorgd en binnen 48 uur uitslag ! Gelukkig negatief :-)

Snel en discreet geleverd. Precies wat je wil bij zoiets.

Makkelijk en snel.

Eerste Google resultaat. Makkelijke en duidelijke site. Het proces wordt je goed uitgelegd in de materialen. Erg tevreden!

Snel en veilig

Snelle levering met daarbij ook snel uitslag. In het vervolg ga ik hier zeker vaker testen bestellen, mocht dit nodig zijn!

Snelle uitslag!

Professioneel bedrijf met een prima en betrouwbare testmethode. Bovendien al binnen 24 uur de uitslag! Gewedlig!