Fijn site

Het is een fijne site en ze helpen je goed.

Snel uitslag en je word gelijk geholpen

Prettig en snel

Snel resultaat

Snel en duidelijk

Het is er snel, alles staat duidelijk beschreven en je hebt snel de uitslag.

!

!

Discreet en snel

Fijn dat je de uitslag zo snel hebt.

Makkelijk en snelle uitslag!

Heel blij met de manier van testen

Niet meer naar de ggd :)

Super snel

Duidelijk en snel

Dit is echt een uitkomst!

Het voorkomt gênante situaties bij de huisarts en GGD. De test heb ik snel binnen gekregen, in een veilige verpakking. (Hierdoor kon je vanaf de buitenkant niet zien, wat er in zat). Daarnaast was de test makkelijk af te nemen en heb ik de uitslag snel binnen gehad! Ik had opgegeven om de uitslag via de mail te ontvangen, maar de uitslag was al eerder bekend op de site. Dus tipje check de site vooral!

Snel uitslag

Fijn dat er snel uitslag is

Snelle en goede test

Al meerdere malen testen besteld, erg gebruiksvriendelijk en daarnaast heb je snel uitslag! Het is er duidelijk en het is allemaal snel afgehandeld, echt top!

Snelle uitslag

Chille website om testen te bestellen. Ze zijn snel binnen en je hebt vrij snel je uitslag!

Top! En betrouwbaar

Snelle uitslag! Gelukkig alles goed !!

Toppie!!!

Snel en anoniem. En geen soa!!!

Makkelijk en snel

Niets meer aan doen

Goed test, goede service

Ik had de test snel in huis. Instructies waren goed uitgelegd. Binnen no time de uitslag binnen.

Snel en makkelijk

Snel en makkelijk

Goede anonimiteit maar langzamere levering dan staat vermeld.

Fijn dat er op deze manier goed anoniem kan worden getest! Jammer genoeg is de levering/bezorging is niet helemaal zoals op de website staat aangegeven; vóór 23.59u besteld is helaas niet de volgende dag in huis maar 4 dagen later, zowel bij de test als medicatie.

Snel getest. Uitslag binnen 24 uur!

Testen is makkelijk en de uitslag is er snel. Fijn om op deze manier te kunnen testen. Scheelt wat irritatie :)

Snelle levering, anoniem en snelle uitslag. Top

Ik ben blij met deze oplossing. Betaalbaar en snel mijn uitslag.

Heel tevreden. Uitslag razendsnel binnen

Uitslag binnen 24 binnen

Snel uitslag

Discreet en snel de uitslag

Snelle en anonieme uitslag

Goede en snelle anonieme uitslg