Snel de uitslag!

Ik moest mij twee weken geleden laten testen en kwam uit bij Testalize. Had nog niet eerder van ze gehoord, maar werkt echt voortreffelijk. Gelukkig kreeg ik een negatieve uitslag.

Dankzij deze test niet meer onzeker

Ik voelde me vet onzeker, omdat ik dacht dat ik een soa had opgelopen. En de dokter had me deze test aangeraden. Gelukkig geen soa en ben nu dus super opgelucht!

Gemakkelijk en snel

Snel en gemakkelijk

Snel verzonden en snelle uitslag

Snel verzonden en snelle uitslag

Goed bedrijf

Snel de uitslag

Supermakkelijk, lekker snel!

Kijk, dit is een topontdekking! Ik had de test ondanks de verwachte drukte binnen 24 uur in huis. En een dag later had ik de uitslag al! De test zelf is eenvoudig af te nemen met duidelijke instructies. Ik beveel het anderen nu ook aan. Veel makkelijker dan huisarts of GGD.

Uitstekenf

Snel reageren, test snel in huis en uitslag snel aanwezig. Helaas negatieve uitslag maar ik bel morgen de huisarts!

Helemaal tevreden

Na een foutje in de privé sfeer zal ik maar zeggen, toch maar besloten om een soa test te doen. De test werd snel geleverd en was makkelijk en heel duidelijk in het gebruik. En last but not least: negatief!! Goed bedrijf, ook met een goede klantenserice, dus ik raaad ze aan

De test snel in huis, en net zo snel de uitslag!

Op zondagavond besteld, en op donderdagochtend de uitslag! Alles goed en duidelijk in de beschrijving, het kan eigenlijk niet mis gaan.

Snel en betrouwbaar

De test is snel in huis, makkelijk en snel te doen en de uitslag is na op de bus doen ook snel binnen. Geen week in onzekerheid wachten.

Perfecte test en zeer snelle uitslag

Pakket zou nooit ontvangen zijn, naar geld kun je fluiten

Pakketje is bij bezorgster nota bene in persoon afgegeven en zij verzekert dat zij deze direct dag erna bezorgd heeft. Ik mail mijn bestelgegevens door, maak een foto van mijn testkaart en word erop gewezen dat de fout wel bij mij zal liggen. Ze raken namelijk nooit wat kwijt. 50 euro door mijn neus geboord en je krijgt nog een bijzonder grote mond en respectloos gedrag over de mail terug. Wegblijven bij dit bedrijf waar een vies luchtje vandaan komt. Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Nu twee dagen later krijg ik het verzoek, zonder een oplossing te bieden, om mijn recensie te verwijderen of aan te passen van Testalize. Lekker makkelijk natuurlijk, zo ben je ook direct van je zeurende klant af. En nee, ik pas mijn recensie niet aan, noch ben ik van plan deze te verwijderen zonder dat mijn geld terugbetaald is.

Helemaal prima

Niets aan te merken

Helemaal ok!

omg ik dacht dat ik dus een soa had en heb deze test op basis van reviews genomen. Ging allemaal super gemakkelijk en snel enzo. Pakketje werd snel en anoniem thuis bezorgd. Testen was super easy en duidelijk. Daarna weer verstuurd zoals stond aangegeven en gelukkig negatief als uitslag. Ik ga zeker nog een keer testen. Ook omdat ze me korting gaven voor een 2e test ;)

Helemaal tevreden

De test was zoals verwacht. Gewoon zelf thuis makkelijk uitgevoerd en daarna op de bus gedaan. Was allemaal goed uitgelegd. En helaas positief getest, maar de vervolgstappen waren direct uitgelegd. Dus ik ben ook via hun behandeld en inmiddels weer gezond.

Heel tevreden. Snel en veel goedkoper dan huisarts

Top. Niets meer aan doen.

Snel

Anoniem en uitslag in het weekend

Gelukkig mijn uitslag kunnen ontvangen in het weekend!

Snelle discrete levering.

Snelle discrete levering.

Snel en goede service

Heel tevreden

Snel getest. Geen gedoe

Makkelijk en snelle uitslag.

Test was snel en makkelijk besteld. Volgende dag in huis. Test zelf erg goed beschreven hoe en wat te doen. Je kunt het niet verkeerd doen. Gelijk weer op de bus gedaan en uitleg binnen 48 uur op kunnen vragen. Helemaal tevreden en vooral anoniem.

The real deal!

Totally useful for EXPATS that dont have insurance and so to find a doctor willing to test is hard.

Top geregeld

Betrouwbaar en snel een negatieve uitslag

Product werd snel geleverd en de uislag staat snel online

Product wat ik had besteld erd snel geleverd. En de uitslag stond snel online!