Heel handig

Goede informatie en snelle uitslag!

Ging super makkelijk en snel de uitslag

Tevreden. Zending was wel een dagje te laat

Erg fijne manier van testen. Niet meer naar de ggd. De post was wel een dagje te laat, maar stond keurig in de tracking gemeld.

Fijne manier om te testen

Helemaal goed

Niets op aan te merken

Ik zou het iedereen die het nodig heeft aanraden!

Zeer tevreden. Op aanraden van huiarts

Mijn huisarts raadde jullie aan. Ben erg tevreden

Snel, makkelijk en discreet

Duurde lang naar dan heb je ook wat.

Door omstandigheden duurde het allemaal wat langer dan verwacht.

Snel en anoniem

Ik bestelde de soa test online en kwam de volgende dag meteen binnen! Super handig

Niets aan te merken

Zonder dit product was ik hier niet.

Door de soa-testen van testalize.me heb ik vroegtijdig kunnen ontdekken dat ik chlamydia had. Zelf durfde ik niet naar de huisarts hiermee. Toch heeft de soa-test mij doen besluiten toch een test te laten nemen. Wat blijkt? Dat ik dus clamydia had.

Gemakkelijk

Zowel het bedrijf als het proces is vlot en vriendelijk

Doen precies wat ze zeggen!

Snel, efficient en betrouwbaar. Product kwam snel aan, de bijsluiter legt precies uit wat je moet doen. Daarna op de post en uitslag ruim binnen de gestelde tijd bekend.

Goede test. Makkelijk

De test is makkelijk in gebruik en werkt pijnloos. Opsturen in de box werkt ook goed. Gewoon in de brievenbus. De codekaart wel goed bewaren!

Heel blij met jullie

Geen sla en geen irritante gesprekken met een arts

Zeer tevreden. Verwacht jullie nog eens te gaan gebruiken

Blij dat de ggd niet meer hoeft.

Snelle service en snel uitslag

Bestelling zoals aangegeven volgende dag in huis. Binnen 24 uur na het opsturen van de test de uitslag. Gelukkig negatief. Fijn om zo snel duidelijkheid te krijgen.

Ik heb mij laten testen i.v.m. klachten en wou niet naar de huisarts uiteraard. Op deze manier voorkom je dat je langs je huisarts moet wat echt ideaal is.

Snel, betrouwbaar en makkelijk

Makkelijk af te nemen en snelle uitslag

Maandag opgestuurd en dinsdag al uitslag!

Blij dat ik niet naar de huisarts hoef hiermee.

Snelle uistlag met labresultaten

De test werd snel bezorgd, de instructies waren duidelijk en het opsturen was makkelijk. Het resultaat kwam snel en toen ik daar een vraag over had werd er snel en keurig gereageerd. Aanrader!

Zeer tevreden.

Uitslag is er snel. De test is eenvoudig en scheelt heel veel gedoe bij de ggd. Want daar ga je niet voor je plezier naartoe

Makkelijk uit te voeren, snel de uitslag binnen.

Superchille soa-test voor thuis

Ik ben sowieso happy met deze soa-test vanuit huis. Ik hoefde alleen de deur uit om de retourzending in de brievenbus te stoppen. Niet meer awkward steeds naar de ggd enzo.

Snelle uitslag

De uitslag was er relatief snel, duidelijke boodschap zonder poes pas. Dank!