Eenvoudig, snel en anoniem, top dus.

Test is eenvoudig zelf te doen, opsturen en snel de uitslag. Fijn dat de test anoniem is.

Snel en accuraat

Makkelijk en geen gedoe …

Snelle afhandeling, goede communicatie

Het wordt snel verstuurd en de uitslag komt snel online. Ik bestelde per ongeluk via de internationale website en ze mailden me zelf om dat te corrigeren en me het teveel terug te betalen. Heel netjes!

2e keer gebruik gemaakt van deze site

Mijn ervaring was de eerste keer niet goed. De eerste keer heb ik een pakket gekocht met behandeling erbij en na de uitslag bleek ik geen behandeling te krijgen omdat ik andere medicatie gebruik i.v.m mijn ziektes. Ik heb niet eens een deel van mijn geld terug gekregen wat ik niet echt netjes vind. En moest de test bij de dokter over doen en alsnog de behandeling betalen via mijn verzekering. Deze keer moest ik weer een pakket kopen met behandeling erbij omdat ik het samen met mijn vriend deed een dubbel pakket dus en zit weer behandeling bij en je krijgt niets vergoed via testalize me als je medisch bent en dus geen behandeling mag krijgen via deze site. Maar al met al, gelukkig deze uitslag negatief en geen behandeling nodig. Toch is het fijn dat je je op deze manier zelf kunt testen. De uitslag is betrouwbaar want de vorige keer had ik volgens testalize me Chlamydia door een vreemdgaande ex en dat klopte inderdaad en nu dus niets gelukkig!

Snel duidelijkheid

Uitleg is duidelijk, test is snel geleverd en uitslag is snel bekend

Heel tevreden

snel getest

Postief

Mijn bestelling had wat vertraging, maar na een mail had ik snel reactie

Goede en snelle uitslag

Snelle levering en uitslag

snelle levering en snel uitslag

na een beetje onzekerheid test besteld, deze werd supersnel toegezonden, na de enveloppe te hebben toegezonden had ik binnen 24 uur uitslag, top

Snel

In 1 woord top, Snelle uitslag en duidelijke instructie!

Fijne manier van testen. Snel en anoniem

Zo blij met jullie oplossing!

Vlug testen

Snel in huis en snel de uitslag weer terug. Tevreden dus.

Snel en makkelijk

De test is makkelijk te doen. Bijsluiter is duidelijk. Verzenden gaat snel en de uitslag ook. Gelukkig geen ellende!

Oneerlijke handelspraktijken

Let erop dat Testalize het laatste woord heeft en vervolgens niet altijd eerlijk is in wat ze zeggen. Ik heb mijn klacht gespuid op whatsapp, op de helft krijg ik geen response, en op de andere helft wordt er ingegaan op bizarre woord verdraaiingen. Of ze kunnen niet lezen, of hun PR-afdeling is niet niet helemaal top. Ik verneem dat er mogelijk sprake is van oneerlijke handelspraktijken. Reden? Voor 23.00 = morgen in huis. Behalve bij mij! Maar er kan wel eens een keertje iets misgaan, ik ben de beroerdste niet. Maar de bestelling hiervoor, begin december, had ik ook pas na vijf dagen resultaat (!). In plaatse de beloofde 48h.

Makkelijk kunnen afnemen en versturen. Kwam in een doos zonder testalize etc erop en was dus anoniem.

Super goed en snelle service

Via whatsapp wordt er altijd binnen 5 minuten gereageerd en de uitslag is ook altijd super snel bekend!

De gebruiksaanwijzing is makkelijk en je snapt het gelijk. Uitslag kun je ook snel opvragen. Top!!!

Heel tevreden. Uitslag snel en anoniem

Heel blij dat er thuis getest kan worden!

Werkt goed. Snel en anoniem.

Altijd snelle uitslag

Altijd snel de uitslag en als er wel iets is is het heel fijn dat je medicatie krijgt.

Verademing!

Snel testen, zonder poespas. Tevreden dus

Top om zelf te kunnen testen

Duidelijke instructie met snelle uitslag. Top dus!

Snel getest. Geen soa!

Fijne test. Betrouwbaar en makkelijk te doen

Anoniem en snel