Een aanrader voor al je kunstplanten

Snelle levering met DHL en de kunstplanten zijn van hoge kwaliteit.

Kunstplanten Rotterdam

Mooie showroom met kunstplanten en zijden bloemen in Rotterdam! Zeer vriendelijk geholpen

aanbevelen: ja!

bestellen was eenvoudig, bezorging was snel en de plant ziet er realistisch uit

De toko voor kunstplanten

Een website, een showroom en een geweldig team. En niet te vergeten, top kunstplanten! Deze kerels komen er wel!

Denken met je mee

Denken met je mee en willen dus niet alleen maar verkopen maar proberen ook mee te denken als je. Vragen hebt over de kunstplanten. Zijn vriendelijk geholpen in hun mooi ingerichte showroom.

Duidelijke site

Prachtige kunstplant precies zoals op de foto

Super service!

Ik was op zoek naar een aantal kunstplanten, maar wist niet wat mooi in het interieur zou staan. Soms weet je niet zeker of een plant te groot of te klein uitziet. Toen heeft Robbert een aantal planten meegenomen om te kijken wat past. Super leuk! Hele goede service, klantvriendelijk, aardige jongens en natuurlijk mooie kunstplanten! Een dikke 10 voor Florafy! Ik ben ook van plan om zeker meer kunstplanten aan te schaffen bij Florafy. Tot gauw Robbert ;-)

Mooi product en geweldige service

Voor ik een kunstplant ging kopen had ik veel twijfels. Want is de kunstplant wel realistisch of zie je direct dat het een kunstplant is? Na een bezoek aan de showroom van Florafy was die twijfel weg. Ik ben geweldig geholpen in mijn keuze voor een kunstplant. De plant werd zelfs bij mij thuis geplaatst! Geweldig!

uitstekend

uitstekend service en zoals op site aangegeven

Super kwaliteit!

Hele mooie kunstplanten bijna niet van echt te onderscheiden.Ik heb er 2 gekocht en 1 plant die ik besteld had was er niet meer, er werd me toen een ander aangeboden die net zo mooi was alleen iets duurder, maar dat hoefde ik niet bij te betalen Dat is nog een service!!!

Perfecte service

Uitgebreide info over hun producten en enorm enthousiast over hun bedrijf!

Snelle levering van een goed product

3 kunstplanten besteld voor in huis, na een aantal weken ben ik deze pas gaan uitpakken en neerzetten in de woonkamer en toen bleken er tijdens transport stammen te zijn gebroken tijdens transport. Daar kwam ik dus laat pas achter. Na een kort mailtje en 2 foto's van de schade werd mij binnen een dag nog een nieuwe geleverd ! Top service!

Het adres voor zowel kunstplanten als prachtige kunstbloemen!

Eerste bestelling was een kunstplant... echt heel mooi! Van de week ook de gok gewaagd en kunstbloemen besteld. En wederom... Een mooie bos zijden bloemen van prachtige kwaliteit! Wat mij betreft dé online webshop voor kunstplanten en kunstbloemen. Tot de volgende! Sofie

Duidelijke website. Snelle levering. Mooie kunstplant!

Titel van de review zegt voldoende. Prettige winkelervaring op de website, kunstplant ziet er heel erg goed uit en was sneller dan beloofd in huis.

Super mooi product.

Zojuist de plant Beatrix geplaatst in een pot in onze tuinkamer. Super mooi Zeer mooie kwaliteit . Topproduct.

Goeie service.

Een goeie service zoals gezegd. Vond alleen het product en de prijs niet kloppen. Te duur voor twee planten met weinig bladeren, te iel.

Verwachtingen meer dan overtroffen

Op bezoek geweest om toch nog even te komen kijken en zeker te zijn van de kwaliteit van de kunstplanten. Het was zelfs beter dan ik had verwacht. Heel hartelijk ontvangst en prachtige kwaliteit planten!

Service, service, service!

Het klopt gewoon allemaal. Een kaartje, super snelle verzending, geen gezeur met retour, vriendelijke klantenservice en super producten. Ik kom terug. Een dikke 10 voor jullie!

perfekt

planten top en ook potten zijn van goede kwaliteit

perfecte levering

zeer mooi net wat ik wou

Super service en communicatie, wel beetje prijzig...

Prima bedrijf goede communicatie met klanten service mooie lampen, wel prijzig maar dat is de service meer dan waard

fijn zaken met florafy

alles volgens afspraak... plant mooie kwaliteit

gemakkelijk

Doen wat ze beloven

Hele mooie kunst hangplanten voor een klein prijsje kortom een echte aanrader!

Wat een top service!

Kunstplanten online bestellen blijft altijd lastig, want zien ze er wel zo mooi uit als op het plaatje? Onze ervaring is dat de planten van Florafy van een prachtige kwaliteit zijn. Ook de nazorg van de heren is super, gewoon even een belletje om te vragen of de plant in goede orde is ontvangen en om te infomeren naar onze tevredenheid. Ga zo door heren!

Leeuwenhoekstraat 38 38

2652 XL Berkel en Rodenrijs

Over Florafy

Florafy is dé specialist op het gebied van kunstplanten. Wij zijn de online winkel voor ieder soort kunstplant. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Ons assortiment varieert van kunstbomen, tot aan moswanden of projectbeplanting op maat. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote kunstplanten tot wel een paar meter hoog. Wij helpen je altijd met het maken van de juiste keuze. Je kunt ons altijd bereiken op de manier die jou uitkomt. Bel ons per telefoon, stuur ons simpelweg een berichtje of mail gerust. Geen tijd om de planten zelf in huis of op kantoor te plaatsen? Geen probleem! Wij kunnen de gewenste planten zowel thuis als op kantoor in de pot plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit is duidelijk terug te zien in onze beoordelingen. #florafy #kunstplanten #webshop #www.florafy.nl