Super plant en service

Mooie hangplant besteld, helaas ging er iets mis met de levering maar dit is uitstekend opgelost! 5 sterren voor de plant en zeker ook voor het personeel, top service!

Niet van echt te onderscheiden

Mooie planten, snelle levering, 1 plant niet voorradig, snelle nalevering

prima,aangezien het een snelle levering is en om de levering eventueel te retourneren,is ook geen probleem.prima gesprek als je vragen hebt telefonisch bereikbaar!

Mooie hangplanten en pot en fijne klantenservice

Omdat ik graag een hangplant wilde hebben op een plek waar een levende het maar een maand uit zou houden, heb ik een hedera, guirlande en hangpot besteld. Helaas was het verkeerde product geleverd, maar dit is heel goed en snel opgelost. Ik werd meteen teruggebeld. En toen ik de juiste producten ontvangen had belde ze nogmaals om te informeren of het goed is gegaan. En niet onbelangrijk: de kwaliteit van de planten is goed! Ze zien er supermooi uit. Ik ben dan ook erg blij met mijn aankoop.

Geen snelle klantenservice

Kwaliteit van de planten is heel goed en de prijs kwaliteits verhouding is echt top. Nadat er wat problemen waren met de levering hebben hun contact met mij opgenomen en alles uitgelegd en zijn we samen tot een passende oplossing gekomen, hier ben ik heel erg van te spreken en mogen meerdere bedrijven van leren. Enorm vriendelijk geholpen en duidelijk gesproken!

Precies zo als op site staat

Erg mooie kunstplant. Ga er direct nog 1 bestellen

Kwaliteit en service

Uitstekend op de hoogte gehouden met betrekking tot de levering. En wat een mooie plant!!!

Super mooi

Niet van echt te onderscheiden, een mooie hanger voor op een schaduw plek!

Top winkel, kon er met elke vraag terecht en verder was de service gewoon ideaal. Mijn thuiskantoor is een stuk minder kaal en ik weet zeker dat ook mijn volgende kunstpant hiervandaan zal komen!

Snelle verzending!

What you see is what you get! Mooie kwaliteit voor een prima prijs!

ERG goede klantenservice

Mijn pakket bleek helaas zoek te zijn bij bezorgdienst DPD. Klantenservice nam zelf contact met mij hierover. Nieuw pakket opgestuurd gekregen en.... Echt een cadeautje bij het uitpakken, prachtige mooie kunstplant!

Blij met aankoop

Ik vond het spannend om een kunstplant te bestellen die ik niet eerst gezien heb, foto's kunnen moeilijk te beoordelen zijn. Maar ik ben heel tevreden! Wat krijgt wat je ziet, dus dat is top! De bezorging was heel persoonlijk en snel, het enige punt was dat ik niet precies wist wanneer het bezorgd zou worden. Gelukkig ging dat allemaal net goed. Ik ga in de toekomst hier zeker weer bestellen.

Snelle levering, mooie “ plant”

Wel iets minder volume dan ik gehoopt had, maar evengoed mooi, en blij mee

Snelle levering en ziet er mooi uit!

Snel geleverd en de kunstplant ziet er mooi uit! Ook een hele volle plant, erg blij mee !

Perfect!

Mooie kunst plant, netjes geleverd, en super attent om er een “uitleg” bij te doen en mos om de pot op te vullen!!

Kunstplanten kopen

Alles perfect geregeld, en mooie prijs- kwaliteit verhouding.

Grandioos

Geweldige ervaring heel gastvrij en de koffie staat altijd klaar Ze hebben prachige planten en boeketten bloemen echt aanraders

Goede en snelle service

Prachtige kunstplant, snel geleverd en je ziet bijna niet dat het nep is. Super blij mee.

Supersnel geleverd.

De producten die ik besteld heb voldeden volledig aan mijn verwachtingen en brengen een gezellige sfeer in de kamer zonder dat ik er op hoef te letten. Ideaal.

Goede oplossing gevonden

Nadat ik in eerste instantie niets had ontvangen, hebben ze uitgezocht hoe dat kon. Het bleek dat ik het huisnummer was vergeten te noteren. Dus het probleem lag ook bij mij. Mijn excuus hiervoor en nog bedankt voor de oplossing

Prima aankoop

Warme ontvangst door enthousiaste en meedenkende verkoper!

topservice

service is top!! planten zijn prachtig en mooi fris precies wat ik zocht omdat alle winkels dicht zijn maar online hangplant besteld, zou kunst normaal toch echt wel willen voelen eerst maar toch gedaan... absoluut geen spijt!!

Snelle levering, mooie kunstplant

Blij met de kwaliteit! Gekozen voor de eucalyptus hangplant, hij ziet er mooi uit, mooie verdeling van de blaadjes, mooie kleur en mooie lengte.

De service is uitstekend. Toen bleek dat er 1 van mijn bestelde planten niet op voorraad was boden ze een mooi alternatief . Ik had de planten super snel in huis. Netjes verpakt en met een persoonlijk handgeschreven kaartje erbij. Erg leuk! De planten zijn haast niet van echt is te onderscheiden! Heel erg blij met mijn aankoop

Mooi !

Mooie lange kunsthangplant

Leeuwenhoekstraat 38 38

2652 XL Berkel en Rodenrijs

Over Florafy

Florafy is dé specialist op het gebied van kunstplanten. Wij zijn de online winkel voor ieder soort kunstplant. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Ons assortiment varieert van kunstbomen, tot aan moswanden of projectbeplanting op maat. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote kunstplanten tot wel een paar meter hoog. Wij helpen je altijd met het maken van de juiste keuze. Je kunt ons altijd bereiken op de manier die jou uitkomt. Bel ons per telefoon, stuur ons simpelweg een berichtje of mail gerust. Geen tijd om de planten zelf in huis of op kantoor te plaatsen? Geen probleem! Wij kunnen de gewenste planten zowel thuis als op kantoor in de pot plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit is duidelijk terug te zien in onze beoordelingen. #florafy #kunstplanten #webshop #www.florafy.nl