Perfect!

Ruim assortiment met producten van goede kwaliteit. Wordt snel en netjes verpakt verzonden. De mannen van Florafy denken graag met je mee; ik heb er niks op aan te merken!

Erg blij!!!

Vond het spannend, mijn eerste kunstplant. Is een hanger geworden. Ben echt blij verrast hoe zo’n plant eruit ziet. Zo echt. Ben erg blij!!!

zeer tevreden... GOED verlopen

geleverd volgens afspraak, mooie kunstplant

Prima service, mooi product.

Prima product!

Top.!

Mooie hangplant, erg tevreden mee.!

Mooie volle hangplant!

Niet van echt te onderscheiden. Bleek ook wel uit de reacties!

Ik ben zeer verrast en blij met de mooie planten

Ik zou iedereen aanraden om bij Florafy te kijken naar het assortiment planten, de service is uitstekend en de planten zijn zo natuurlijk, dat het haast niet van echt is te onderscheiden! Wij zijn zeer tevreden, bij ons houden echte plannen het niet lang vol, te donker. De juiste oplossing voor u huis of kantoor is dus kijken bij Florafy.

conform afspraak

mooie plant volgens omschrijving en foto's en levering zoals beloofd

New kids on the Block!

Mooi en eerlijk nieuw bedrijf in kunstplanten. No nonsense waar klantenservice hoog in het vaandel staat. Prima prijs/kwaliteit verhouding en zeer bereid om met je mee te denken.

Zeer mooie planten voor een mooie prijs

Vriendelijke service , planten lijken zo echt , dat je bijna niet geloofd dat ze niet echt zijn .

snelle service, betaalbaar en mooie producten!

Snel geleverd, leuke persoonlijke boodschap erbij. Betaalbaar en goede kwaliteit. Planten staan helemaal naar m'n zin :)

Super blij mee!

Mijn bestelling werd super snel geleverd door een aardige jonge man die het persoonlijk kwam afleveren met een aardig kaartje erbij. Planten zijn mooi, kwaliteit/prijs verhouding top!

Snel en netjes verpakt geleverd. Mooie realistische planten.

Zeer mooie weergave van een echte plant. Vol en realistisch.

Allemaal prima verlopen

Netjes in de doos en snel geleverd

Site was even geblokkeerd en na een telefoontje alles eraan gedaan om de site weer te bezoeken. Top.

Mooie kunstplanten

Super blij met onze demi varens. Florafy is een professional bedrijf en we zijn erg blij met de service en de klantvriendelijkheid. Ik bestel hier zeker nog een keer!

Supersnelle levering en de plant is net echt.

En dan krijg je ook nog een persoonlijk handgeschreven kaartje erbij. Hoe leuk is dat! En wat mos om het plantje nog echter te laten lijken. Volgende plant koop ik zeker weer hier.

Avinash een super mooie plant !

Niet van echt te ontscheiden ! Eigenlijk nog mooier. Deze plant krijgt namelijk geen verkleurde bladeren. En daarnaast een uitstekende levering, binnen één dag stond de plant op de gewenste plek in de huiskamer. De plant fleurt de kamer helemaal op. TOP.

Bern: mijn nieuwe beste vriend <3

Wie kent het niet: het blije gevoel wat je krijgt van een nieuwe plant in huis halen, die vervolgens net zo snel sterft als de plant zelf. Daar hoef ik me bij Bernd natuurlijk geen zorgen meer om te maken. Het allerbeste aan deze plant: hij is echt prachtig! De details zijn ongelofelijk, het lijkt net echt! Ik raad iedereen Florafy aan!!!

Mooie planten snel geleverd

Ik ben tevreden met de planten die ik heb ontvangen, ze lijken echt. Wel jammer dat ik na mijn bestelling een mailtje kreeg dat ze bij één van de planten een fout hadden gemaakt bij de prijs en dat die eigenlijk veel duurder was. Maar dat was snel weer opgelost en ik kreeg er als cadeautje siermos bij, staat mooi voor bovenop het potje.

Absolute aanrader - de webshop die ik nog miste!

Hoewel ik echte planten prachtig vind, zijn ze met twee katten in huis niet heel handig. Veel soorten zijn giftig, en ook als ze niet giftig zijn: potgrond is voor deze viervoeters véél te interessant (en: ik heb het liever niet over mijn hele vloer liggen). Ik was daarom lang op zoek naar een website à la Plantsome, maar dan gericht op kunstplanten. Lange tijd was er niks te vinden, totdat Florafy werd opgericht! Ein-de-lijk een webshop waar ik terecht kon om mijn nieuwe huis helemaal 'af' te maken. Binnen 48 uur na het plaatsen van mijn bestelling stond medeoprichter Merijn voor mijn deur, om mijn nieuwe groene vrienden hoogstpersoonlijk af te geven. Twee pareltjes, en zelfs bedekt met mos waardoor ze nóg echter lijken. Een plant was helaas niet meer leverbaar, maar ook hiervoor hadden ze passende oplossingen bedacht. Unieke service, die je niet vaak meer tegenkomt! Van een handgeschreven bedankbriefje, tot een extra hoeveelheid gratis mos en persoonlijk contact: Florafy heeft vele bonuspunten gescoord. Wanneer het assortiment wordt uitgebreid, bestel ik dan ook zeker weer bij Florafy.

Hele mooie kwaliteit voor een goede prijs

Tijdig geleverd. Mooi boompje dat met zeer veel aandacht is gemaakt. (Bijna) niet te onderscheiden van echt. Ga er zeker meer kopen!

Het ideale cadeau voor een ander of voor jezelf

Ik heb met kerst al een keer besteld bij Florafy en de bestelling was gelukkig snel binnen! Een harstikke leuke pannenkoekplant ! Een leuk origineel cadeautje. Ik heb voor mijzelf meteen een kleine bonsaiboom gekocht en hij lijkt net echt! De kwaliteit is uitstekend en ze zijn erg klantvriendelijk, ik kreeg zelfs een leuk kaartje bij mijn bestelling. Ik zou het 100% aanraden

Hele goede en bijzondere service met een mooi product!

De bestelling werd snel en heel persoonlijk geleverd. Bij mijn bestelling werd zelfs een handgeschreven kaartje geleverd. Mijn bestelde plant heeft een mooi plekje gekregen. Ik zal hier zeker vaker bestellen!

Top kwaliteit kunstplanten

De kunstplanten van Florafy zijn uitstekend van kwaliteit. Maar ik ben nog het meest te spreken over de persoonlijke benadering van de heren. Hoewel ik online een bestelling heb geplaatst, kreeg ik als klant het gevoel fysiek in de winkel mijn aankoop te hebben gedaan. Een complete customer experience, van bestellingen tot nazorg. Ik kom zeker terug voor een nieuwe bestelling.

Leeuwenhoekstraat 38 38

2652 XL Berkel en Rodenrijs

Over Florafy

Florafy is dé specialist op het gebied van kunstplanten. Wij zijn de online winkel voor ieder soort kunstplant. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Ons assortiment varieert van kunstbomen, tot aan moswanden of projectbeplanting op maat. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote kunstplanten tot wel een paar meter hoog. Wij helpen je altijd met het maken van de juiste keuze. Je kunt ons altijd bereiken op de manier die jou uitkomt. Bel ons per telefoon, stuur ons simpelweg een berichtje of mail gerust. Geen tijd om de planten zelf in huis of op kantoor te plaatsen? Geen probleem! Wij kunnen de gewenste planten zowel thuis als op kantoor in de pot plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit is duidelijk terug te zien in onze beoordelingen. #florafy #kunstplanten #webshop #www.florafy.nl