mooie producten en erg klantvriendelijk

We waren warm ontvangen (uiteraard op meer dan voldoende afstand in deze tijd) en mochten even 'voelen' aan de planten. Het zijn kwalitatief mooie producten voor een goede prijs. Hartelijk verwelkomt en geholpen!

Top kwaliteit!

Hoge kwaliteit kunstplanten. Heel ruim assortiment. Erg blij met mijn aankoop. Kortom een echte aanrader!

Great service!

Super nice product and service.

Goede kwaliteit en topservice

Toppers

Bij vragen snel en vriendelijk geholpen. Nemen ook de tijd om mee te denken en het beste uit te zoeken.

Meest klantvriendelijke bedrijf!

In één woord: klasse! De planten die zij verkopen zijn van topkwaliteit en de levering is snel. Maar, wat dit bedrijf voor mij een 10 maakt is de klantvriendelijkheid! Je kunt met al je vragen bij ze terecht en ze zetten graag een stapje extra voor je, dat merk je aan alles. Ik kom hier zeker terug!

Gamechangers op het gebied van kunstplanten.

Al een tijdje was ik op zoek naar hoogwaardige kwaliteit kunstplanten. Veel aanbieders bieden kunstplanten aan naast het normale assortiment en dit resulteert vaak in mindere kwaliteit. Dit geldt niet voor Florafy, de planten zijn nauwelijks van het echt te onderscheiden en je merkt direct dat kunstplanten de core business is van deze partij. Daarnaast biedt Florafy goede service en snelle verzending.

Hoge kwaliteit, leuker cadeau dan echte planten!

Eerst wilde ik mijn moeder een mooi boeket en kamerplant sturen om haar op te fleuren tijdens lockdown. Uiteindelijk toch gekozen voor de Yuri, Thomas en Robert gekozen van florafy. Een investering maar de kwaliteit en levensduur betaald zich dubbel en dwars uit! Een perfect cadeau!

Mooie plant

Mooie pannenkoekenplant. Ziet er uit als echt, zonder het bijbehorende onderhoud.

Wat een top bedrijf, belletje na de bestelling om te bedanken. Kaartje bij de bestelling als dank. En een andere plant gekregen.omdat ik hem niet helemaal mooi vond. Echt top!

Gewoon perfect geregeld.

Perfect geregeld. Ik ben gebeld na de bestelling dat ze het in orde gingen maken met een bedankje. Toen de afleverdienst er wat langer dan gewoonlijk over deed hebben ze direct met hun gebeld en had ik de twee plantjes dezelfde dag met zelfs nog een extraatje erbij. Hele leuke plantjes van mooie kwaliteit. Ik ben er blij mee.

Duidelijke site en mooie spullen. Je wordt zelfs opgebeld om te vragen of alles goed is. Had 3 planten besteld en doe er 1 retour. Dat is ook geen probleem. Je kan het kosteloos weer retour zenden. Erg fijn bedrijf! Waren alle winkels maar zo klantvriendelijk als deze!

Zeer mooie plant en top service!

Wat een snelle levering van een zeer mooie bananenplant! Schitterende plant die een donkere hoek in onze woonkamer helemaal doet opfleuren. De plant was heel netjes verpakt. Met een leuke handgeschreven kaart en een kleinigheidje extra. Top service! Geen spijt van deze bestelling!

Geweldig assortiment en super service!

Ik was op zoek naar een mooie kantoorplant, maar echt groene vingers hebben wij hier niet... gelukkig vond ik bij Florafy de oplossing. Veel keuze en een super service!! Echt een aanrader.

Bijzonder goed

Vanaf het begin tot aan het einde van het verkoopproces ben ik geweldig geholpen. Ik had veel hulp nodig, maar ze hebben me overal uitgebreid geholpen! Ik ben zeer tevreden met de levertijd en de kwaliteit is ook top. Kortom een aanrader voor iedereen!

Mooie plant en goede service.

De plant die ik heb gekocht voor mijn werkkamer past perfect. Daarnaast vond ik het een hele ervaring om deze plant te kopen. De verkoper neemt je helemaal mee in de plantenwereld en qua service is het echt top. Binnenkort denk ik nog één aanschaffen voor de woonkamer.

Klein assortiment, mooi product

Helaas een klein assortiment, maar wel goed geholpen. Ondanks dat Florafy nog geen bestelling verstuurd naar België hebben ze dit alsnog voor mij gedaan. Dat noem ik service. Hopelijk in de toekomst meer keuze voor bij mij in de slaapkamer.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Helemaal top!

Enorme fijne kunstplant, Bastiaan staat in mijn kamer en mooi ook!

perfekt

Vlotte afhandeling. Even telefonisch nog navraag voor ik mijn bestelling deed en kreeg direkt de juiste info. Bestelling in goede orde ontvangen. Top

Echt een top ervaring bij deze jonge gasten!

Ik was al een tijdje opzoek naar goede kwaliteit kunstplanten, tot ik bij florafy terecht kwam. Nog nooit zulke mooie planten gezien die niet van echt te onderscheiden zijn!

goede service, mooie kwaliteit planten

De planten zijn van uitstekende kwaliteit, de service is goed en het wordt snel geleverd

Mooie levering, duurde ivm de drukte een dag langer.

Mooie plant ontvangen voor mijn vader! Ivm de drukte bij de koerierdiensf duurde het een dagje langer. Levering was nog steeds snel gedaan! Leuke mooie pot er bij gekregen!

Prettige site en snelle service

Prima kunstplant, niks mis mee.

Mooie planten en een snelle levering!

Trotse eigenaar van Patrick en Victor! Snelle levering en leuk verpakt met een persoonlijke boodschap. Florafy is zeker een aanrader.

Leeuwenhoekstraat 38 38

2652 XL Berkel en Rodenrijs

Over Florafy

Florafy is dé specialist op het gebied van kunstplanten. Wij zijn de online winkel voor ieder soort kunstplant. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Ons assortiment varieert van kunstbomen, tot aan moswanden of projectbeplanting op maat. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote kunstplanten tot wel een paar meter hoog. Wij helpen je altijd met het maken van de juiste keuze. Je kunt ons altijd bereiken op de manier die jou uitkomt. Bel ons per telefoon, stuur ons simpelweg een berichtje of mail gerust. Geen tijd om de planten zelf in huis of op kantoor te plaatsen? Geen probleem! Wij kunnen de gewenste planten zowel thuis als op kantoor in de pot plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit is duidelijk terug te zien in onze beoordelingen. #florafy #kunstplanten #webshop #www.florafy.nl