Florafy staat voor een top product en een top service

Eigenlijk stonden kunstplanten niet op mijn lijstje met favorieten. Totdat ik voor een huizenbezichtiging een aantal eyecatchers nodig had. Toen er kunstplanten werden voorgesteld heb ik aarzelend toegestemd. Ik werd goed en enthousiast geadviseerd door Merijn van Florafy en heb een bananenplant "Avinash", de laurierboom "Stanley" en de begonia "Mascha" gekocht. Allemaal in prachtige potten en opvulmateriaal. Een behoorlijke uitgave, maar ik heb al zoveel complimenten gehad over de natuurgetrouwheid ervan. En eigenlijk is het heel fijn dat ik er geen omkijken naar heb. Ik ben om!

Wat een service en top kwaliteit!

Mijn allereerste kunstplant is een feit. En wat ben ik er ontzettend blij mee! Ik wist in eerste instantie niet zo goed wat ik van de kwaliteit moest verwachten, maar mijn nieuwe kunstplant is gewoon niet te onderscheiden van een echte! Bij mijn bestelling heb ik ook direct een mooie pot besteld en ook hier ben ik heel erg blij mee. De service was ook top. Ik had mijn plant en pot de volgende dag al in huis. En niet te vergeten een super leuk kaartje bij het pakketje toegevoegd. Ik raad het iedereen aan!

Mooie planten, maar zeker ook goede service

Uitstekende service, vriendelijk persoonlijk contact.

De geleverde 'planten' waren van top kwaliteit, en het staat minstens zo mooi als verwacht. Hetgene wat ik extra wil benoemen is de persoonlijke noot in de directe communicatie met Florafy. Geen poespas, en heldere taal. Ik ben in ieder geval allang blij dat mijn gieter van de hand kan doen, en altijd een groene woonkamer heb, zonder er naar om te kijken.

Aanrader. Service. Snelheid.

2 Roberts gevraagd en dezelfde dag geplant compleet met mooie kiezels. Dus...zeer tevreden. En niet onbelangrijk: prachtige kunstplanten.

Allemaal goed gegaan !

Ik heb de “Lotte” van de week ontvangen in een grote doos. Daarna de bijgeleverde mos geplaatste tussen de stengels. Allemaal goed gelukt, ben erg blij met de kunstplant

Snelle levering en goed product

Kwaliteit van producten is goed en levering ging voorspoedig. Ik zou Florafy aanbevelen.

Het is fijn zaken doen met Florafy.

Het enthousiasme spat eraf. Dat is mooi om te zien bij dit jonge bedrijf. Naast dit enthousiasme hebben ze ook zeer mooie producten. Ik heb een test aankoop gedaan en ben zeer tevreden met de geleverde product. Minstens zo belangrijk is de wijze waarop Florafy mij te woord stond, hoe ze mij hebben geadviseerd en de zorg die ze besteden aan de aflevering. Volgende aankopen zullen zeker volgen.

Goede service en top product

Ik zocht een leuke plant voor in de badkamer en die heb ik gevonden op Florafy.nl. De plant (Quilla) en de pot (Esra grijs) zijn kwalitatief erg goed en ik werd goed geholpen met het maken van de keuze door Merijn. Ook leuk om te zien dat de eigenaren met passie dit bedrijf leiden. Kortom, Florafy is zeker een aanrader.

Goede kwaliteit tegen een scherpe prijs!

Als nauw contact van één van de eigenaren mocht ik als één van de eerste klanten een aantal planten bestellen. Deze staan inmiddels een maand bij mij thuis en lijken nog als nieuw. Geen onderhoud en geen zorgen, tegen een scherpe prijs. Ze zouden van mij een 10 kunnen krijgen, echter is er nog geen plant met mijn naam, vandaar dat ik op een 9 blijf steken.

Leeuwenhoekstraat 38 38

2652 XL Berkel en Rodenrijs

Over Florafy

Florafy is dé specialist op het gebied van kunstplanten. Wij zijn de online winkel voor ieder soort kunstplant. Voor zowel in de woonkamer als op kantoor. Ons assortiment varieert van kunstbomen, tot aan moswanden of projectbeplanting op maat. Buiten de standaard beplanting leveren wij ook zeer grote kunstplanten tot wel een paar meter hoog. Wij helpen je altijd met het maken van de juiste keuze. Je kunt ons altijd bereiken op de manier die jou uitkomt. Bel ons per telefoon, stuur ons simpelweg een berichtje of mail gerust. Geen tijd om de planten zelf in huis of op kantoor te plaatsen? Geen probleem! Wij kunnen de gewenste planten zowel thuis als op kantoor in de pot plaatsen. Kwaliteit en exclusiviteit onderscheidt ons. Dit is duidelijk terug te zien in onze beoordelingen. #florafy #kunstplanten #webshop #www.florafy.nl