TOP! SNELLE LEVERING!

TOP! SNELLE LEVERING!

Goede capsules en snelle levering

Ik gebruik deze capsules om wietolie in te doen zodat ik geen vieze smaak in me mond krijg werkt perfect sluit en opent goed

Snelle levering, prima producten

Snelle levering, prima producten

Prima service!

Bij de eerste bestelling lukte de test niet en kreeg zonder bij te betalen een duurde versie. Prima deal en waarvoor dank. Ook wordt je mail gelezen en is de shop telefonische bereikbaar.

Slecht

Twee keer bestelling geplaatst en betaald, maar tot het heden beide bestellingen nooit ontvangen. Daarnaast ook nog nooit een bevestigingsmail gekregen (met track & trace).

Beste Emily, Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met je ervaring. Na controle van ons systeem kunnen wij slechts één bestelling vinden, en deze is niet betaald. Dit is de reden voor de annulering. Het lijkt erop dat er mogelijk een probleem is geweest met het ontvangen van de bevestigingsmail. We hebben je gisteren telefonisch geprobeerd te bereiken om dit verder uit te zoeken, maar hebben je nog niet kunnen bereiken. We willen dit graag zo snel mogelijk oplossen. Zou je contact met ons willen opnemen via 06-47120057 of per e-mail naar [email protected], zodat we samen tot een oplossing kunnen komen? Diana, Team Wapshop

Betrouwbaar

Super snelle levertijden

Moeilijk

Ik ben 72jr en het is erg moeilijk voor mij om de capsulemachine in elkaar te zetten en te gebruiken.

Beste Berend, Bedankt voor uw review. Het spijt ons te horen dat u het lastig vindt om de capsuleermachine te gebruiken. We willen er graag voor zorgen dat u hier goed mee uit de voeten kunt. Daarom nemen we persoonlijk contact met u op om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en u te helpen bij het gebruik van de machine. Met vriendelijke groet, Diana, Team Wapshop

All good

All good!

Prima.

Volgende dag binnen

Altijd perfect!

Snel geleverd, goede kwaliteit en ruime keuze !

Kreeg precies wat ik hoopte en supersnel opgestuurd!

Snelle service, duidelijk omschreven en bovenal niet duur.

Goede service en leuke producten.

Ik had de Wapshop eerst even gebeld voordat ik ging bestellen. Een hele lieve mevrouw heeft mij uitstekend geholpen met mijn vragen. En het was snel binnen, ze zeggen binnen 1 tot 4 werkdagen maar was er al de volgende dag. Top bedrijf!

Zeer goede service

Prachtig product en een heel goede dienst .een aanrader.om. hier te kopen.

weet t nog niet

het was snel verzonden maar ondanks berichten is t nog steeds niet geleverd , maar dat kan dus aan de postnl liggen, ik wacht t nog ff af. later is gebleken dat t aan postnl lag, maar het is intussen toch goed gekomen. De wapshop heeft het snel verzonden en t lag niet aan hun. via email hbbn ze nog zelfs geinformeerd en advies grgeven , ik brn zeer tevreden over de wapshop, en dat t wat later is door postnl kan gebeuren

Beste Marcel, Bedankt voor uw review. Het klopt inderdaad dat we uw bestelling dezelfde dag hebben verzonden. Helaas hebben we na het versturen geen invloed meer op het verdere proces bij PostNL. We hopen uiteraard dat u inmiddels uw bestelling heeft ontvangen en dat u tevreden bent met uw aankoop. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Diana, Team Wapshop

goed en snelle levering

makkelijk bestellen en meestal binnen 2 dagen in huis

Perfecte service

Duidelijke web/wapshop. Snelle levering. Goede service

Dankjewel voor de goede service. Groetjes Marly

Snelle en correcte levering

Binnen 2 dagen geleverd en ook klantenservice reageerde nog op zaterdag.

Keurig op tijd!

Volgende dag was al geleverd.

Top service Top producten

Snelle levering alles op voorraad

Prima producten snelle verzending

Producten zijn precies zoals omschreven. Netjes qua prijs en snel verzonden

Bullet ziet kwalitatief goed uit. Heb bij de dop aan de onderkant wel een rubber ringetje geplaatst, volgens mij hoort daar ook eentje. Morgen gaan we hem testen op het festival (:

Leuke spullen voor een goede prijs en snel geleverd

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !