Erg goed

Producten snel binnen en zoals aangegeven

Prima, snelle levering en goede producten

snelle levering en goede producten.

Hoe geweldig deze service en ook nog een alleraardigst presentje erbij gekregen.

Ga zo door and keep up the GOOD THINGS.

Altijd goed

Snel en gemakkelijk

Heel gemakkelijk en eenvoudig om te bestellen en snelle levering

professioneel

mooi anoniem ingepakt

Goed product...als omschreven...correct geleverd

Duidelijk antwoord

Duidelijk antwoord op een vraag

Snel, goed, kwaliteit

Snelle verzending, goede kwaliteit, fijne producten

bullit besteld maar contact over terug sturenn lukt niet

De Bullit die ik heb besteld is onbruikbaar ...een magneetje die de boel afsluit is zeer zwak. ik heb een mail gestuurd hoe het terug te sturen maar tot op hede geen reactie. meerdere verzoeken tot geoordelen wapshop krijg ik wel binnen ....dus bij deze!

Blijf zo doorgaan!!

Erg goed

Yes

Betrouwbaar en snel

Ik bestel al een paar jaar regelmatig bij wapshop.nl en dat bevalt mij goed. Producten zijn altijd snel verzonden. De klantenservice is top, super vriendelijke en behulpzame medewerkers!

Top geregeld!

Zeer blij met product. Snel binnen gekregen.

oke

snelle verzending -lage prijzen -goed verpakt ,kortom top!

Gewoon goed.

Fijn, snel en betrouwbaar.

Pijp veel te nauw. Geen trek.

Klootn

Snelle verzending en handige producten

Ik koop hier capsules voor medicatie voor mijn hond. Ruime keuze, duidelijke omschrijving wb maatvoering. Natuurlijk ook even rondgekeken op de site… wist niet dat t allemaal bestond! Leuke site. Ik heb al reclame gemaakt.

Ze leveren snel en goede kwaliteit

Super snel goede service, zal zeker vaker iets bestellen via jullie.

Goede service en goede producten

Ik heb goede ervaringen met de Wapshop. Meermaals iets besteld en tevens goede service.

Foutje in adres is goed opgelost

Toevoeging van het huisnummer ontbrak waardoor het pakketje automatisch retour ging, dit is netjes opgelost door Wapshop en wordt opnieuw verstuurd!

Super geregeld

Top Produkt

cadautje

voor een kerst cadeautje een roll box medium gekocht. was er snel en zoals beschreven.

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !