Nette en Snelle afhandeling

Nadat door de drukke dagen mijn pakketje nog niet was binnengekomen, heb ik een bericht op de site achter gelaten. 1 dag later netjes een belletje ontvangen, en pakketje inmiddels ook bezorgd.

Gewoon top!!!

Makkelijk iets te bestellen op de website, levering erg snel, kom hier zeker terug.

Erg goede omschrijving van de producten die wapshop levert. No surprises, WYSIWYG! ohja, en discreet

Alles netjes en duidelijk .

Prima en op tijd

Alles wat je modig zou hebben is er er en is snel in huis

Zeer nette zaak

Bij problemen word gelijk netjes contact opgenomen

Snelle levering. Fijn dat je zelf kan bepalen hoe en waar er geleverd wordt. Als kado voor mijn partner was het fijn dat ik het op kon halen bij een afhaalpunt in de buurt zodat ik het nog kon verstoppen tot de kerst.

Prima ervaring en snelle levering

Snelle levering van de bestelde goederen en tegen een concurerende prijs.

Er was een klein menselijk foutje van hun kant, er werd iets jiet geleverd, tevens had ik zelf een verkeerd product besteld. Eindstand kreeg ik van alles gratis toe gestuurd waar 100% verlies op is gemaakt door de zaak. Zo creëren ze vaste klanten

Mooi duidelijke website, snelle serves, klantvriendelijkheid is 100%top.. Snelle levering.. Ik zal deze site zeker aanraden aan Anderen.

was okay!

mijn product kwam niet aan maar dat is opgelost met initiatief van de winkel zelf!

top

Bestelling was precies zoals beschreven op de site, op tijd geleverd en product was van goede kwaliteit.

Snel geleverd voor een redelijke prijs

Zeer goed dank u wel

Suoer

Snelle levering voor betaalbare producten

Goede service en snelle levering

Ik had initieel een vraag kreeg binnen 24 antwoord en daarna meteen bestelling geplaatst. Snelle levering...

Je besteld wat je nodig hebt en je krijgt het binnen een paar dagen

Snelle levering en goede service.

Snelle levering en goede service.

Top levering

Goede en snelle levering.

Super service en kwaliteit is flawless

Happy happy joy joy. Niets aan op te merken. Alles netjes geleverd op drop Point en snel. Denk 2 dagen naar België kust. Greetz

Te gek!

Een gemaksvriendelijke website. Een super snelle levering en als je vragen hebt wordt er binnen no time gereageerd!

Duidelijk en snel what more do wie need !!!

Bestelling was er binnen . No time En tegen prima prijzen.. Dit is er 1 voor in de toplijst 2022

Slechte afbeelding

Doosjes zitten aan elkaar vast

Goed spul en voordelig

Aanbevolen voor allemaal handige dingen en lekkere spullen

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !