Voldoening

Het pakketje is zorgvuldig aangekomen in ongemarkeerde briefpost en pakket. Perfect, jammer dat de bezorging zo lang duurde. maar goed waren ook feestdagen Ben tevreden!

Voldoening

Alles volgens verwachting. De Super 5 supp gekocht, voel na 1 week al het verschil. Meer concentratie, betere stoelgang, minder hongergevoel en veel betere slaap.

Ik ga zeker weer bestellen!

Snelle levering, goeie kwaliteit, leuke aanbiedingen en ik kreeg zelf een cadeautje bij mijn bestelling. Ik zal binnenkort wel weer iets bestellen!

Gewoon super goed en snel geleverd

Ik ben erg blij met de Wapshop. Elke bestelling wordt snel en correct geleverd

Gewoon super goed en snel geleverd

Ik ben erg blij met de Wapshop. Elke bestelling wordt snel en correct geleverd

Helemaal goed!!

Mooie site, snelle bestelling. 1 x een misser gehad met een breuk in een potje. Geen probleem, dezelfde dag nog een vervanging kosteloos gestuurd. Ik ben fan!

Een hele goeie webshop en ook super snel thuis geleverd alles was netjes ingepakt zodat het niet kon beschadigen en alles was precies zoals het op de foto stond super blij met me spullen

Komen na wat ze zeggen

Mijn pakket was verloren geraakt jammer genoeg door PostNL. Ik heb dit aangegeven en er is direct een onderzoek gestart. Helaas geen resultaat uit dit onderzoek, maar wel alle spullen opnieuw verstuurd gekregen! Top service, snelle reacties en klant vriendelijk!

Gave producten

Gave producten voor een gaaf land

Doen wat ze belove

Item was niet meer voorradig kreeg netjes een whats appje dat het wat langer duurde. Goede srevice.

prima product, snelle levering

product zoals omschreven, levering snel

Snel geleverd! Netjes verpakt

Hele snelle levering en alles precies zoals afgebeeld

Nu besteld morgen in huis hele snelle service

Tevreden!

Snelle verzending, goed op de hoogte gehouden en prima producten. Ik ben tevreden!

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !