na de problemen met post nl is jullie service uitstekend

Doet wat het moet doen.

Bestellen en betalen was makkelijk, er was een probleem met levering en de klantenservice daarover was top. Kortom, bedrijf doet wat je verwacht en hoopt van een bedrijf. Veel klantenservice zijn een heel stuk slechter.

Gewoon een goede en fijne webshop

Goede , vlotte en correcte verzending.

Supersnel en super goedkoop en super goed!

Ik wist eerst niet of ik het wel goed had gedaan , zag door de bomen het bos niet meer! Al die sites al die wachtwoorden, ik ben niet één van de jongste meer. Toen gemaild waarin ik precies tzelfde zei; ik kom er niet meer uit, ik heb t morgen nodig, en ik weet t niet meer. Toen zelfs na sluitingstijd ik had nog niet betaald (wel vaste klant) kreeg ik n appje: ze zijn al verzonden hier is de link naar de betaling. Als dat geen service is!

Supersite

Veel keus snelle levering

Lauwe dingen hier en snel bezorgd #snelheid

Super aan welllus

vlot en correct geleverd

overzichtelijke website. Vandaag besteld morgen in huis.

Top zaal. Prima geregeld

Makkelijk te bestellen op een overzichtelijke site. Snelle levering. Ben super tevreden

Voor herhaling vatbaar

Zeer discreet en snel verzonden! En een fijn iets is dat je gewoon vanuit je luie stoel dit soort spullen kan bestellen en ze komen het snel brengen en je hoeft er de deur niet voor uit!! Geweldig!!

Chill man

Snelle levering en meer dan prima producten

Top service!

Makkelijk bestellen en snel geleverd,

Topservice en leuke artikelen

Ik vind het een hele goede winkel, topservice en kwaliteit. Een leuk assortiment. Kortom top.

Absolute aanrader. Zeer tevreden, dank Piet

Uit ervaring weet ik hoe belangrijk service is bij een webshopaankoop: Hoewel het Postbedrijf er een rommeltje van had gemaakt, werd dit in alle opzichten gecompenseerd door de fantastische service van Wabshop. Ik ben een zeer tevreden klant en kan Wapshop bij iedereen aanbevelen, groet, Piet.

Goeie duidelijke website. Ruime keuze en niet duur

Erg goeie service

Geweldige service pakketje was kwijtgeraakt bij PostNL kon wapshop niks aan doen alsnog opnieuw verzonden heel erg tevreden :)

Zonder gedoe, makkelijk te bestellen en snel in huis! Heel blij mee.

Attent

Ik had niet de juiste maat capsules bij capsuleer machine en daarover werd contact gezocht. Ik gebruikte de capsuleerder - even uitzoeken - toch klemt hij bij een paar plekken steeds. Steeds dezelfde - is dat normaal of kan ik dan beter retourneren - hoor dat niet? Ik capsuleerde poeder - magnesium -

Alles super

Ich werde hier auf jeden Fall wieder etwas bestellen und weiterempfehlen

Zeer makkelijke webshop

Ruim assortiment

Snel ontvangen

Goeie communicatie en snelle service

Ik had een verkeerde bestelling gedaan. Even overlegd en dit kon ik gewoon terug sturen ze hebben direct de juiste spullen opgestuurd. Heel fijn!

Perfecte levering

Zeer tevreden over onze bestelling, product is perfect aan de verwachtingen, ook de bezorging was zeer snel en netjes in huis.

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !