Ene dag besteld de andere dag binnen

Snelle verzending

Snelle verzending, discreet verzonden, leuk assortiment

Altijd goede producten tegen betaalbare prijzen!

Ik bestel hier vaker, omdat zij producten hebben die je niet overal krijgt en tegen een betaalbare prijs. Ga zo door!

Snel en makkelijk en ook nog goedkoop jeaah

Bezorging is snel en makkelijk en ook nog goedkoop yeaah. Verkrijgbaar op elke hoek voor een eurotje of twee. Ik ben er gek op, ze noemen mij een vaste klant. Abi doe mij er 5, 4 met knoflook en eentje heet. Maar ik eet niet alleen, een van de 3 wil zeker meee. Eerst naar de d-d-discotheek en daarna naar de d-d-d-donerzaak. Ik wil een lahmacun met doner en gesmolten kaaaas. Ik ben er gek op, ze noemen mij een vaste klant. Ik ben hier heel vaak bla bla blaa. De rest kan ik niet verstaan. Al met al: prima website

Overzichtelijk en alles is makkelijk te vinden.

Alles is goed aangekomen

Supper

Wat je ziet is wat je krijgt

Goeie snelle service

Niet het gewenste resultaat

De poeder die ik nog fijner wilde hebben was al fijn genoeg. Mijn vraag: Hebben jullie nog fijnere zeven?:

uitstekend!

fijne communicatie

Zeer slecht

Niks ontvangen,geen mail over men bestelling .en geen bestelling ontvangen juist deze mail voor dz beoordeling

Zeer tevreden over de artikelen.

Mooie producten tegen goeie prijzen!

Simpel, Snel en altijd goed.

simpel om te bestellen, snelle levering en altijd goed

Correct en snelle levering

Correcte en snelle levering

Goed en snel

Wederom snelle levering van trechtertjes en vega capsules, en de kwaliteit is top.

Muy bueno

Supernice

Topwinkel

Super klantenservice, groot aanbod, altijd snel geleverd.. Top

Topsite!

Ruime keus, snelle verzending, er staat geen wapshop op de bestelling dus je hoeft je geen zorgen te maken als je buurvrouw het per ongeluk asnpakt. Herl leuk ook, als cadeautje zat er een trechtertje bij.

Snel en korte lijnen en goed bereikbaar

Handig assortiment

Ik had wat lege capsules nodig voor wat supplementen letterlijk van scratch zelf te maken en fijn dat ik het hier kon vinden. En ik hou hoe dan ook van bijzondere webshopjes. Dank je wel.

Mijn bestelling was niet aangekomen per briefpost deze was wel in de post app aangemeld en was dus zoekgeraakt. Na contact met Wapshop hebben ze deze opnieuw verstuurd en heb ik de bestelling alsnog de dag erna ontvangen.

Super tof

Mooie artikelen, netjes verpakt, snelle levering!

TOP

Well protected parcel, fast delivery and items as described.

Goed product, snelle bezorging

Handige winkel

Niets gehad, ook geen antwoord op mail

Nog niks ontvangen en weinig reactie van wapshop

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !