Juiste producten

Juiste producten en snelle levering tegen de beste prijzen

Snel

Prima & snel

Goede prijs kwalitetsverhouding en snelle levering.

Duidelijke webshop, goede product informatie. Goede prijs-kwaliteisverhouding. Super snel geleverd. Dus een aanrader deze webshop.

Het.product voldoet aan de verwachtingen.

Bestelling niet altijd compleet

Vaak niet compleet qua de hoeveelheid wat besteld is of te weinig buisjes of te weinig dopjes. Uiteindelijk word het verschil wel op gestuurd maar er kan nauwkeuriger naar gekeken worden Zoals vandaag blijven buisjes over zonder dopjes Ik hoop dat dat er verandering in komt.

Ik raad iedereen aan

Uitstekende webshop

Zelf iets verkeerd besteld na slechts 1 mailtje en probleem geheel kosteloos op gelost

Snelle en goede levering

Discreet verpakt en correcte afhandeling

Snel geleverd en niets op aan te merken. Goed verpakt. Nette spullen precies zoals beschreven op internet.

prima shop

Keurig tot het beoogd artikel kunnen komen, duidelijke site navigatie met een gemakkelijk afreken proces. Gewoon een goede winkel. Tnx

De beste, klantvriendelijkste en kwalitatief beste te vinden op Internet!!!

De producten zijn topkwaliteit, discreet geleverd voor een geweldige prijs. Zeker een aanrader!!

Slechte service

Ik had een paar weken geleden een mail gestuurd van een defect artikel. De bestelling was top alleen het product dat ik had gekocht was binnen een paar weken alweer kapot zonder dat ik het product had laten vallen of had beschadigd. Dit was zonde aangezien het niet overeen komt met de prijs/kwaliteits verhouding. Toen ik jullie hierover had gemaild kreeg ik geen reactie. Dit vind ik jammer aangezien ik van plan was vaker wat te bestellen. Nu zit ik met een kapot product en ik heb geen reactie meer van jullie mogen ontvangen. Groetjes

Fantastic

Je kunt altijd bellen om te overleggen en advies te vragen.

Geen product ontvangen

Heb niks ontvangen.nog een mail gestuurd en geen reactie gehad helaas .maar wel mijn geld kwijt.

Gevraagd product snel geleverd

Gevraagd product snel geleverd

Handig, snel, discreet

Wapshop heeft allerlei handige benodigdheden die je leven een stuk makkelijker maken. De bezorging is snel en discreet.

Gewoon goed

Makkelijke site, spullen netjes op tijd bezorgd,

Uitstekende webshop

Goedkoopste met wat ik moest hebben en goede kwaliteid en snel geleverd

Supergoed

Ik hoef maar iets te vragen en krijg snel antwoord pok d3 verzending gaat snel

Bestelling klopt altijd

Ik krijg altijd netjes wat ik bestel en ook altijd optijd en naar mijn ervaring altijd fijne en duidelijke communicatie.

Snelle levering en de juiste producten

Precies wat je zou verwachten. Heel tevreden.

goede shop, snelle service!

Fijne webshop en discreet verpakt. goede prijzen!

Snelle levering en de producten

Capsules bestelt goede formaat snel geleverd

Awful

I never received my order. I contacted the shop 4 times and there were no answer to my problem and I didn't even receive my money back.

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !