Alles toppie!

Snelle levering . Goed product

Een goede service,en het product komt altijd aan.

Goede en snelle service. Prijzen ook goed.

Perfect!

Ik zocht een item die ik al eerder eens verkregen had van een vriend en het duurde niet lang alvorens ik die op Wapshop had gevonden...dus direct besteld en ook nog 1 extra voor een andere vriend.

Goeie kwaliteit/prijs en snel verzonden

Llus snelle klantenservice. K blijf hier bestellen

Snel en goed geleverd.

Goede en snelle levering. Producten zijn van goede kwaliteit! Lets get the party started!

Suoer

Geweldig!!!

Volgende dag netjes bezorgd

Waardeloos

Allebij na 1 dag kapot Cheapshit Aliexpres is 10 x beter Omdat t tijd geld kost heb ik t hierbij gelaten Zie ik mn uitgave als een gift Dus veel plezier met mijn geld wat ik kado geef

Heel fijn overzichtelijk

Overzichtelijk fijn! En snel bezorgd

Goede dienstverlening

Alhoewel maar voor een klein bedrag toch oog hebben voor de zorgen en moeiten die en passant even belicht worden. Waarvoor alsnog dank.

Snelle levering en het product goed fijne webshop!

jank

beetje klaar met dat gezeur in mijn via mijn mail met gesmeek voor een review. hier heb je een ster.

Product zoals omschreven

Producten zijn van goede kwaliteit en zoals omschreven op de website. De levering ging ook zonder problemen. Ik ga hier zeker vaker nog iets bestellen.

gevraagde prod in orde en op tijd

Gemakkelijk en snel

Niks te klagen

Normale prijzen,en bestelling mooi op tijd!!

Toppers zijn het

Leuk team met leuke producten en snelle levring

Goede snelle service

Je krijgt het daadwerkelijk binnen zoals je het besteld. Geen verrassingen achteraf.

snelle levering en service

n.v.t

Goede klantenservice

Er was iets fout gegaan ze belde me gelijk op om het op te lossen toen is het netjes afgehandeld heel vriendelijk personeel erg tevreden

Adequate probleemoplossers!

Mijn bestelling werd niet bezorgd en na contact op te hebben genomen (via de App) is er door de Wapshop direct gereageerd en is mijn bestelling kosteloos opnieuw toegezonden. Top Service!

Wederom goede service en snelle levering!

Duidelijke info, goede terugkoppeling op vragen en snelle levering!

Goede snelle service

Goeie site veel keus snelle levering en goeie prijs

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !