Altijd snel en correct!!

Makkelijk bestellen en vaak met 1 dag al binnen!

Good Item

I ordered empty capsules so I can divide the probiotic of my cat. The probiotic should be divided into two. The item is ok. But I find it difficult to give to my cat so I dissolved it instead and it is more convenient for me. So there are a lot left yet. About the item, it is good and I can recommend it to others purchaser.

Woorden zijn daden

Na mijn ervaring krijg je altijd precies wat je besteld en wat je ziet. En word er optijd geleverd.

Snelle discrete levering, goede kwaliteit

Handige en overzichtelijke website, snel bestellen, snelle en zeer discrete levering

Snel!

Al een aantal keren iets besteld en altijd supersnel geleverd!

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering.

Betrouwbaar en snel

Betrouwbaar en een snelle levering, de volgende dag al. Duidelijke communicatie per email.

Snelle aflevering met producten naar tevredenheid

Ga hier zeker een volgende bestelling plaatsen

Snel aangekomen

Snel geleverd.

Super snelle levering

Via een vriend kreeg ik de link van jullie website. Ik hoefde niet lang te zoeken want de site is erg overzichtelijk. Na bestellen had ik mijn bestelling binnen 2 dagen in de brievenbus. Super

Zeer goed. Duidelijke website en ondersteuning

Zeer prettig spullen die ik nodig zo gevonden en ook zo in huis. Vragen die ik had snel beantwoord. Wat wil je als klant nou nog meer

Netjes

Zoals beloofd!

Verzending en product zoals beloofd. Prima dus.

Top service echt een aan racer

Prima optijd echt goeie service

Op tijd geleverd en t juiste product

Kan je niet zeggen van de meeste leveranciers. Bakkie is perfect om je joint te draaien as je op reis bent. Thuis een dienblad er onder voor het knoeien van tabak.

Verl keus kleine prijs en snel verzonden

Zeer goed ensnel verzonden

Ja goeie

Altijd snel geleverd

Ik ervaar de service als positief

Makkelijke website en goede en vlotte service

Snel geholpen en goede service

Ik kon mijn bestelling de volgende dag al komen ophalen (ik woon in de buurt) en toen een artikel defect bleek te zijn, kon dit gelijk en zonder problemen omgeruild worden.

Snel, discreet

Snelle levering en jullie houden je aan je afspraak

Top service!

Bestelling gedaan, per abuis verkeerde gegevens ingevuld, reply op de bestelmail, vrijwel direct antwoord en aangepast, netjes!

Snelle verzending

Snelle verzending,goede kwaliteit producten

Vapen binnen een dag. Toppers

De vaporiser is precies als de omschrijving. Ideaal zonder tabak

Geen problemen gehad. Alles liep vlot.

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !