Prima webshop, eerlijk, makkelijk en snel in huis was deze bestelling, net zoals de vorige bestellingen, assortiment is ruim voldoende

Snel bezorgd, en super kwaliteit

Snelle levering maar klopt niet bij het plaatje

Ik had heel erg de hoop gevestigd op de paarse bullit. In plaats daarvan zat er een zilveren bij.... Balen.... :'(

Snel, netjes en fijn

Snelle verzending, goed ingepakt en perfect!

altijd dikke prima bij de wapshop

Slecht

Gebeurde letterlijk niks moest gwn kotsen

goed!

goede producten, en de levering is erg snel!

Geen klachten helemaal top blijf zo door gaan !!!!

Helemaal prima

Snel verstuurd Prima kwaliteit Enige min punt vind ik dit ik blijkbaar niet de kleur kon kiezen van mijn aankoop hoewel ik bij het bestellen dacht dat ik een kleur uit had gekozen.

Goed product

Makkelijk om te slikken.

Snel en vaardig

Het zijn leuke mensen ze zijn snel en kundig

Perfecto!

Ideaal, niet duur en 100% waterdicht.

Goede service, snel geleverd!

Goede service!

Superrrrr

Alles snel en perfect afgehandeld

Simpelweg uitstekend

De producten zijn onwijs goed en de verzending is discreet en snel, super winkel!

Goed verpakt en snel geleverd

Altijd weer leuk om een bestelling van de Wapshop te ontvangen

super fijn, goede klantenservice.

top

Super service en snelle verzending

Snel verzonden en keurig netjes verpakt

gewoon top goede producten en snelle levering

Gewoon top

Alles geleverd

Alles geleverd maar het werkte voor geen meter, geen enkele pil die werkte zonde van het geld

Slecht

Ik heb niks binnen al 6 weken

prima service en levering

prima service en levering

Super vriendelijk en behulpzaam, keep up the good work!

Idem

Uistekende service

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !