Snelle service en bezorging. Alles anoniem verpakt !

Alles liep goed

Keurig netjes en snel geleverd

Top shop

Goeie kwaliteit snelle levering

Zeer tevreden met wapshop.nl

WAPShop is gewoon super❤️

Goedeservice en goed bereikbaar

Soms heb je kleine potjes of buisjes nodig voor het opbergen van medicijnen op reis of gewoon voor hobby-doeleinden. Dit is een winkel waar je veel keus hebt voor redelijke prijzen.

Mooi assortiment, heldere communicatie, snelle levering

Goede ervaring gehad

Besteld met optie ophalen bij het magazijn, letterlijk een kwartiertje later gebeld dat ik het kon komen ophalen. Perfecte service!

Snel verstuurd

Snel verzonden en goede after sales

Top/super/uitstekend

Altijd goeie service!!!

Supersnel maar verkeerde product

Ik had mijn bestelling de volgende ochtend al in huis, de vloei klopte maar de sigaarvloei niet. Ik had er een besteld met vanille smaak en kreeg naturel.

Top optijd en discreet geleverd

Snelle bezorging en fijn discreet geleverd

Goede service en een snelle levering.

Goede service en fijne acties en een snelle levering.

Precies zoals verwacht , breken niet

Snelle levering. Goede kwaliteit producten

Nog nooit problemen gehad met bestellingen en altijd goede kwaliteit!

Goeie service

Zeer persoonlijk en direct contact via WhatsApp zorgt voor een goeie transactie. Hoogwaardige kwaliteit van producten. Duidelijke en eenvoudig bruikbare website.

Uitstekende service en snelle levering

Echt een leuke en overzichtelijke online winkel snelle levering en goeie prijzen.

Snelle levering goede prijs

Hoge kwaliteit producten. Snel geleverd. Ben er blij mee

Duidelijke website, snelle levering!

De website is duidelijk, uitleg en beschrijving is helder per product. Product snel geleverd gekregen. Erg prettig.

Goed product en snel geleverd. Ik ben er blij mee. Tot een volgende keer.

Zoals altijd snel en discreet geleverd

Bestelling geheel naar wens geleverd met goede kwaliteit artikelen

Goeie snelle levering

Wat ik bestelde kon ik ook op Ali bestellen en zou uiteindelijk even duur geweest zijn, maar had er dan weken op moeten wachten en hopen dat het wel binnen zou komen. Wapshop had al binnen een week geleverd. Echt toppie!

Snelle levering en gewoon goed!

Bestelling kwam snel en kwaliteit is goed dus zeker tevreden.

ok

ok

Goede service en nakomen afspraken

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !