Efficient en snel!!

Per whatsapp had ik iets gevraagd, ik kreeg echt snel antwoord. Blij verrast toen ik mn bestelling open maakte, men had nog woord gehouden ook!!

Slechte levering

Eerdere orders waren prima, deze order heeft al voor de derde keer een latere leverdatum. Eerst de 25e, toen werd het de 26e en nu wordt er aangegeven dat het de 29e wordt. In een week tijd kun je tegenwoordig een pakket naar de maan sturen. Een envelop naar een adres nog geen 100km verderop sturen in een week is wel triest.

Goeie spullen en snelle levering

Top, prima prijzen!

Perfecte service en prachtig product

Kado voor mijn vriend, prachtig materiaal, snelle verzending, goede prijs.

Snel geleverd en prima prijs/kwaliteit

Had voor koningsdag nog wat dingetjes nodig. Binnen 1 dag geleverd! Kwaliteit is prima. Alleen jammer dat PostNL zo duur is, maar daar doet Wapshop natuurlijk niets aan.

Quick and Correct

Easy to order, Quick delivery

Goede en snelle levering

Altijd een snelle en goede levering bij de Wapshop. Ben zeer tevreden.

Behalve dat brievenbuspakket niet door brievenbus paste, wellicht envelop handiger? Verder dik in orde.

Helemaal wappie

Ik was gestopt maar nu weer begonnen helemaal wappie

Goede, snelle communicatie

Ik heb de spullen snel af kunnen halen. Communicatie was helder en de reacties snel. Er zat wel een pakje vloei te weinig bij, maar er was dan wel weer een gratis aansteker toegevoegd.

Altijd snelle levering

Snele levering en goeie kwaliteit spullen

Fantastico

Goed contact.

Uitstekend.

Altijd een goede service.

Prime bedrijf en snelle verzending!

Uitstekend up to date gehouden en erg snelle verzending! Enorm te spreken over dit bedrijf.

Altijd snel en discreet geleverd

Altijd snel en discreet geleverd

Fijn geholpen met advies over mijn keus qua producten en de producten zijn fijn en goede kwaliteit! Zeer tevreden.

Goeie shit

Nice

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering volgende dag al in huis en de prijs kwaliteit verhouding is erg goed, lage prijs voor het bestelde product maar zeer tevreden dus over de kwaliteit van het product

In het verleden bestellingen geplaatst en was er super tevreden over, zowel producten als de discretie en levering. Voor de prijzen hoef je het ook niet te laten. Dus al met al: lekkere prijzen, super producten!

Top!!!

Lekker makkelijk en snel, das alles wat ik wil :D!!!

ok

ok

verwerking is goed, afhandeling niet

Het artikel is naar behoren. Ook de levering was goed Echter heb ik geen automatische factuur ontvangen. Daaropvolgend heb ik een mail gestuurd die nooit is beantwoord en alsnog geen factuur ontvangen. Vandaar dat ik het op deze manier doe, want ik kreeg wel deze automatisch mail hoe ik de service vond. ik hoop dat mijn factuur snel gestuurd kan worden. [Bestelling #115854] (13 maart 2022)

Snel en prima service.

Snel en prima service.

Nice and trustable

Very good and fast delivery :))

prima site

niets op aan te merken, en als er iets niet op voorraad is of wat dan ook nemen ze via whatsapp contact met je op om te spreken hoe en wat dus heb je als nog snel je bestelling met een gepaste oplossing

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !