Gewoon goe

Netjes en snel

Bestelling weer prima afgeleverd.

discrete en snelle levering

ik heb makkelijk kunnen vinden wat ik zocht, bestellen was eenvoudig. levering snel en discreet!

Alles netjes verpakt, op tijd en anoniem afgeleverd

Alles netjes verpakt, op tijd en anoniem afgeleverd

Het pakketje was optijd binnen en had een goede kwaliteit. Zeker een aanrader om hier te bestellen

Grote keuze en snelle levering

Groot asortiement en voor de wietrokers mooie keuze en ook voor de coke snuivers zoals ik en mn maten gezellige boel Bedankt ook van mn kameraden roken wiet hash en snuiven dus komen nog meer bestellingen vanaf deze kant Met vr grt van benni en maten

Zeer goed! Goede kwaliteit

Top site!

Goed verpakt en geen schade te bekennen... Ga hier vaker bestellen! Oftewel goede service, goede site

Heel snel geholpen en heel klantvriendelijk

Pakketje stond al netjes klaar bij ophalen .kreeg zelfs via app route beschrijving , super aardig , en een mooie koffie bewaarbox

Snel en betrouwbaar.Alles netjes en goed verpakt geleverd.

Professioneel

Mijn 1e ervaring is positief. Duidelijke website, snelle afhandeling en correcte communicatie.

Top site

Very glad and satisfied with the experience I had with the order

Beschadigd artikel ontvangen

Er werd mij een beschadigd artikel opgestuurd (duidelijk niet beschadigd door levering want die doos was in perfecte staat). Retourneren en een nieuw artikel ontvangen kost nog eens twee keer leveringskosten.

Snuff stuff

My face feels numb

Anders dan verwacht

Goedenavond nog, Ik had deze gekozen omdat er 270mg in kon maar gaat echt tot nok toe 220 in. En dat als je die dingen in handen heb plakken ze erg waardoor het vervelend word om ze te vullen. Dus dat was wel even tegenvaller. Mvg colin

Snel discreet

Afgelopen week weer eens wat besteld Snel geleverd (persoonlijk discreet) Helaas miste ik hem om hem te bedanken!! Mijn volgende bestelling komt er aan Prijs/ kwaliteit gewoon super

Netjes op tijd keurig verpakt ontvangen

Goed product en snel leverbaar

Snelle levering, zelfs in de kerstperiode

2 keer toe lege capsules besteld, volgende dag bezorgd.

Mooi afgewerkte grinder

Helaas werd de grinder niet thuis afgeleverd, maar moest ik naar een afhaalpunt om het op te halen. De grinder is mooi afgewerkt, maar de wiet word wat grof gemalen.

Snel

Breed assortiment, makkelijker besteld en snel geleverd. Netjes verpakt.

Voor herhaling vatbaar

Slecht

Pakket niet geleverd bij postnl punt Pakket kwijt!

Redelijk goed

De service van Wapshop is écht geweldig; altijd snel enz. Uitgebreid gamma enz

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !