Zoals het hoort

Duidelijke webshop. Eenvoudig bestelproces.

Super snelle levering en goede kwaliteit producten

Zeer en zeer tevreden!!!!

Prima,betrouwbaar

Goede producten en snelle levering :)

Great shop

Very good. Outstanding customer service!

Ben heeeel tevreden met hun wijze van werken.

Kon gemakkelijk op de website mijn producten vinden, mooie prijzen, bij het bestellen een voorkeur aangegeven en werdt ook naar geluisterd. En mooistr van allemaal. Kreeg er een gratis product bij.

Snel geleverd en goede kwaliteit

Ik had 2 rollingtrays besteld en een (veel te goedkope) grinder. Alles is van topwkaliteit en was binnen een dag binnen.

Top klant vriendelijk

Super snel!

Super snelle levering, alle producten voldeden aan alle verwachtingen!

Heel goed en heel gelukkig mee

Snel en correct

snel

snel en goed!

altijd de juiste producten snel geleverd

Altijd kwaliteit bij de Wapshop

Ik heb de bestelling nog steeds niet binnen!

Ruim assortiment tegen scherpe prijzen snel verzonden

Prima bezig, ga zo door!

Snel en top

Gewoon goed

Bestelling snel geleverd, zonder problemen. Volgende keer ben ik weer klant.

Goed!

Altijd netjes en op tijd geleverd

Helemaal probleemloos

proces liep helemaal zonder problemen. zoals je het wenst als klant

Sex e happy caps,honger en slaap caps bedoel je zeker?

Happy caps waren gewoon waardeloos. Mijn vrouw en ik beide geen effect behalve honger en moe. Verder wel snel geleverd

Veel keuze, maar ook veel uitverkocht

Goede site, mooi overzichtelijk. Helaas op het moment van schrijven toch ook veel dingen uitverkocht.

Snelle levering en producten goed verpakt, duidelijke productbeschrijving.

Goede kwaliteit , snelle service!

Product werd snel geleverd en ziet er goed uit !

Echt hele goede ouderwetse Service!

Het personeel doet echt zijn best je een goede ervaring te geven. Ik kreeg van Saskia uitgebreid vakkundig advies over de vele soorten Bongs die ze hebben. Kwamen uit op een bong met een wat kleiner gaatje en dit bleek de goede keuze te zijn. Echte blij mee. Top zaak.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Zoals altijd, topservice

Makkelijk bestellen, snel geleverd, helemaal goed!

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !