snelle service

Goede website, snelle service

Goede website, snelle service

Correcte, nette en snelle levering!

Alles prima in orde!

Zeer professionele en nauwkeurige weegschaal

Bestelling geplaatst voor de CT-250 bij WAPSHOP.NL De bestelling werd keurig op tijd bezorgd. Goede kommunikatie over de bezorgtijd.

Altijd Super

Leuk en zeer nuttig assortiment :-) snel en altijd netjes geleverd!

snelle levering, goede buisjes

Uitstekende shop, nooit meer ergens anders heen

Alleen al dat je dit soort dingen online kan kopen is natuurlijk geweldig Maar dan ook super snel en anoniem top gewoon!

Snelle service en je krijgt wat je ziet en besteld.

Wat je besteld dat krijg je ook, snel en keuze om op een afhaallocatie te halen.

Lekker snel

Duidelijke site, makkelijk zoeken naar de spullen die je wil en zeker belangrijk: volgende dag keurig geleverd

Mijn bestelling was diezelfde dag nog verzonden, wel jammer dat ik het bijna een week later heb ontvangen, maar dat ligt niet bij jullie, maar PostNL. Product is van goede kwaliteit. Zeer tevreden!

Ene dag besteld, andere dag in huis. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Snelle levering en compleet assortiment

Besteld voor een vriend. Hij was uitermate tevreden.

Producten top, bezorging dramatisch.

Dagenlang onduidelijkheid over locatie pakket, plots bezorgd bij buren. T&t vanuit Wapshop werkte niet.

Afwachtend

Heb mijn pakkket nog steeds niet ontvangen!! Terwijl mail aan geeft pakket is onderweg dn jullie Al de beoordeling willen Dus sorry voor nu geen goed woordje

Makkelijk & Snel

Bestellen gaat altijd makkelijk en snel. Daarnaast is er altijd een uitstekende service. Als iets er niet meer is, bellen ze je netjes met een alternatief. Ik ben altijd uitermate tevreden

Prima winkel om te shoppen

werkt perfect

werkt perfect

Prijs/kwaliteit top

Dit leuke hebbedingetje werd snel geleverd

Niet goed

Nog altyd niet aangekomen

Goed!

Goede ervaring, product is prima en ook netjes op tijd geleverd. Ik raad Wapshop zeker aan!

Niet normaal Super snel geleverd thx

Goede ervaring met deze webshop. Netjes en snel geleverd.

Altijd goed

Goede survece

Snelle levering, goed verpakt

Snelle levering en goed verpakt

Snel, veilig en zonder enig probleem

- snel ontvangen (2 a 3 dagen) - goed verpakt - veilig betalen kortom geen probleem gehad bij deze bestelling ! Top 5/5

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !