Vlot en goed

Alles in orde , bedankt voor het pakket.

Fijne webshop

kwalitatief goede producten voor een scherpe prijs met een korte levertijd

Boven verwachting, klantvriendelijk & service gericht!

Met het bestellen van lege capsules twijfel ik altijd aan de juiste maat, en de twijfel is terecht want het waren de verkeerde die met de post kwamen. Via de app gevraagd hoe ik ze moest terugsturen en-/of omruilen waren ze van de klantenservice die zelf contact opnamen ivm de juiste maat en met super goede oplossingen kwamen en meedenkend! Hier kan menig webshop nog wat van leren!

Zalig

Geweldig gewoon, snel levering, goede producten, wat moet je meer?

redelijk apparaat

niet geweldig maar ook niet heel slecht mogelijkheden zijn beperkt er zijn betere in omloop

Snelle.levering goede stevige zakjes

ja goed

goed goed goed

Een top wabshop/ bedrijf

* product kwaliteit van de bullet De kwaliteit van het product is zeer stevig. En is erg functioneel *. bullet in het algemeen Mooi ontwerp en zeker handig om dagelijks,om even snuif te nemen., * Verpakking Het product is netjes verpakt.past precies door de brievenbus. *Verzenden gaat ook erg snel . Na paar dagen is het product netjes en wel bezorgd. Ik raad iedereen aan.om bij dit bedrijf jou favoriete product te kopen. Dit bedrijf is 100% betrouwbaar en gaat goed met hun klanten om *Klanten Services zeer professioneel en beleefd en behulpzaam om je vragen goed te kunnen beantwoorden... En ja bij dit bedrijf ga ik wel vaker terugkomen!!

Snel en netjes verzonden. Probleem van levering snel en netjes verholpen.

Top snelle levering

Op de foto ziet het product er groter uit

Erg slecht

Makkelijk simpel en top kwaliteit

Super snelle herlevering

Wat artikelen besteld waaronder een glazen potje; dat komt helaas gebroken. Via de website een retourzending aangemaakt en het defecte artikel retour gestuurd. Binnen 2 dagen een nieuw glazen potje geleverd gekregen. Goed ingepakt en heel aangekomen; dat is een service !!!

De service en contact met de dames van wapshop, super vriendelijk een dikke 10. Levering volgende dag al in huis, een aanrader, zeer tevreden.

Top Shop! Echt een aanrader

Ik heb nu meerdere keren bij de WAPshop geshopt en ik ben daar zeer over te bespreken. Ruim assortiment, duidelijk omschreven, goede voorlichting en ook een snelle levering. Aanrader!

Gewoon prima shop vlotte levering

Het was niet hetgene wat ik besteld had

Ik geef punten voor de gemakkelijke online aankoop, de snelle levering maar jullie hebben mij 1 correct product opgestuurd en het andere was het verkeerde en het lag niet aan mijn bestelling want op mijn order staat wat ik wou kopen ? Ik vraag mij nu af hoe wij dit gaan oplossen en nadien wil ik gerust opnieuw een meer positieve score geven

Team is altijd hulpvaardig als je vragen hebt. Zeer degelijke afhandeling en snelle verzending.

Goed formaat en goed product

Dik in orde

Ik heb geen klagen

Snelle service en snelle levering en heel veel keuze voor redelijke prijzen.

Handig

Handige webshop, en de bestelling wordt snel geleverd!

Super, snel, goed.

Top top

Netjes verpakt

Er ging iets verkeerd met de verzending bij postnl, meteen door de klantenservice van Wapshop netjes opgelost. Goede service!

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !