Happy! Can’t think of anything to improve on

Super fast delivery, quality product. Would recommend highly!

Only-my

zeer tevreden over de service en snelheid van levering en behulpzaamheid. Bravo

bestelling pas op 27 okt geleverd

mijn bestelling geplaatst netjes betaald ook melding gekregen dat de bestelling geplaatst nu pas op 27 okt geleverd vrij veel verzendingskosten voor levering via de gewone postdiensten

Snelle en correcte levering

Zoals gebruikelijk.... GOED

Snelle verzending!

De volgende dag al in huis!

Cava

Cava

Alles wat je nodig hebt

Ik bestel hier vaker; goede producten voor mooie prijzen en snelle levering. Een eerlijk bedrijf wat complimenten verdient.

Een aanrader.

Producten zijn zoals beschreven en heel zorgvuldig verpakt. Ben hier echt blij mee. Ik koop heel zeker nog spullen van hier.

goede en supersnelle levering. waar voor mijn geld

goede en supersnelle levering. waar voor mijn geld

Precies wat ik nodig had

Ik zocht dit al een tijdje en nu gekocht en bevalt me goed

Snel .. discreet en netjes verpakt !!

Netjes en discreet verpakt . Snelle levering ..

Top, bestelling de dag erop geleverd met extraatjes!

Snelle levering, top service

De pakket komen snel, anoniem, in het witte briefpapier. De producten waren zoals beschrijven. Ik ben tevreden over wapshop.nl

Super service en een meer dan compleet assortiment.

Hier vind ik alles wat ik nodig heb, en ook voor een goede prijs. Ze denken met je mee en kunnen je goed adviseren. Heel fijn bedrijf !

Goede service en levering ook snel

Niet duur en snel geleverd.

Prima.

Snelle levering,,ruim assortiment

Het product wordt direct geleverd, en bij vragen wordt er snel en vriendelijk geregeld. Goeie shop!

Super service en alles netjes apart ingepakt als cadeau, kwaliteit is goed en diegene was blij met de leuke spullen.

Snelle anonieme levering top bedrijf!

snel geleverd!

mijn ervaring? aangenaam! :)

Makkelijke site

Besteld en dag erna had ik t ontvangen

Supper goede service

Heb 2 kapot kokkertjes Ben door Saskia supper vriendelijk behandeld En het kappote kokkertjes worden vervangen Mvg Bas Peters

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !